En nat jeg godt kunne have undværet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.688 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Anonym trådstarter

Lorte nat!!!

Manden kommer fuld hjem (det er så okay), men aftalen var at han skulle tænke over økonomien.. Men det må han have lagt i døren på disko..

Han brugte 1500.- på sprut på 2½ time plus 1000.- på taxi (400.- for at komme hjem og 600.- for at brække sig i den)

Ikke nok med det - vores datter er så ked (pga tænder), så har været oppe med hende flere gange i nat..

Og så har manden overbrækket vores seng, min dyne og min hovedpude (plus hans eget)

Så natten er forgået på sofaen - altså den korte tid jeg har fået..

Fed starte på søndagen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Saram

Åeh det lyder bare rigtig, skide træls !!

Kæmpe knus til dig, og et stort håb for at din søndag bliver skøn alligevel !

Anmeld

19. februar 2012

chael

Øhm, kan han ikke få kontanter med og ingen kort? Så kan han jo ikke bruge mere end han har med.

Det ligger bare så langt fra min virkelighed at bruge så mange penge på en bytur, men vi er også 5 mennesker herhjemme, så at bruge 2000 kr eller mere på en bytur ville aldrig ske her

Man ingen af os, er heller ikke gearet til byture

Håber selv han gør søndags rent. Er man stor nok til at drikke sig fuld og kamp brække sig, så må man også være stor nok til at gøre rent efter sig selv

Håber du får en god søndag trods alt

*Camilla

Anmeld

19. februar 2012

Zafir

Tag en lur, hvis lillesvesken sover...

Anmeld

19. februar 2012

Jonatansmor

Anonym skriver:

Lorte nat!!!

Manden kommer fuld hjem (det er så okay), men aftalen var at han skulle tænke over økonomien.. Men det må han have lagt i døren på disko..

Han brugte 1500.- på sprut på 2½ time plus 1000.- på taxi (400.- for at komme hjem og 600.- for at brække sig i den)

Ikke nok med det - vores datter er så ked (pga tænder), så har været oppe med hende flere gange i nat..

Og så har manden overbrækket vores seng, min dyne og min hovedpude (plus hans eget)

Fed starte på søndagen..

Det edermame en træls søndag din mand har sig?

Det værste er da at have med ked liullepige at gøre med tømmermænd?

Havde han ikke været en direkte spasser i nat, havde man vel haft lidt pndt af ham...

Anmeld

19. februar 2012

birthee

altså herhjemme er det ikke acceptabelt! vi er ikke gå-i-byen mennesker, men manden kan da nogle gange godt drikke sig fuld... det ender som regel med at han ligger og sover ved siden af toilettet

sidst vi var afsted var til min mor's 50 års fødselsdag - jeg meldte ud at hvis han havde i sinde at drikke sig fuld, skulle han ikke tage med - jeg ville ikke være selv med 2 børn hjemme hos mine forældre en søndag, med en bræk-ramt mand!

nu skal han på sidste job på et diskotek (dj) den 17. marts, og der tager vi til jylland - så kan han ligge og brække sig i fred - gider ikke tysse på 2 børn og stå i kø for at komme på toilet fordi han skal brække sig (vi har kun ét toilet)...

og ja, hvis man kan drikke sig fuld, må man selv rydde op efter sig!

Anmeld

19. februar 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Lorte nat!!!

Fed starte på søndagen..

det lyder da godt nok som en festlig nat... især når han kan bruge Så mange penge på en nat.

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

det lyder da godt nok som en festlig nat... især når han kan bruge Så mange penge på en nat.

Han bliver desværre mere og mere venlig og gavmild, jo mere han får indbordes..

Han går normalt ikke så meget i byen - han har sagt nej de sidste 4 gange drengene har spurgt, så nu ville han gerne med..

Anmeld

19. februar 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Han bliver desværre mere og mere venlig og gavmild, jo mere han får indbordes..

Han går normalt ikke så meget i byen - han har sagt nej de sidste 4 gange drengene har spurgt, så nu ville han gerne med..

ja okay, så er det jo heller ikke nemt.. men så lunne det da godt lyde som en god ide at han kun fik penge med fremover og ikke noget kort :-) 

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

Øv øv - fik lige tjekket gulvet i soveværelset.. Også total overbrækket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.