Den moderne slave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

Sandko

BellaT skriver:

Er nået til video 6.. Det er rigtigt godt. Sådan nogle som ham er guld værd. Sådan en der kan skære det ud i pap. PÅ DANSK! Og med det danske system. Ikke det engelske eller amerikanske.

Det med Nationalbanken som privatejet er nyt for mig. Eller siger han mon noget andet i rettelsen? Så langt er jeg ikke nået. Eller også tænker jeg bare alt for konspirationsteoretisk. Er det et ord?

Det er det i hvert fald nu 

Jeg har ikke helt styr på det med nationalbanken. Jeg mener, at den rettelse han kommer med i et senere afsnit handler om, at staten ikke låner pengene direkte fra nationalbanken - eller sådan noget. Hæng mig ikke op på det. Jeg skal vist lige se det hele en gang til

Anyways, jeg er glad for, at du er hooked. Jeg synes, han er for sej! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Pige2009

Sandko skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå. Det er jo også tid, du aldrig får igen. På lige det punkt er jeg også rigtig glad for at både min kæreste og jeg er studerende. Der er ikke meget at gøre godt med, men det er langt bedre for os end at være væk så mange timer i løbet af en dag. Det ville jeg desuden også miste al min livsglæde ved, tror jeg. Og når der nu er mulighed for at prioritere pengene andre steder og leve sparsomt dér, så synes jeg, det er en god idé at gå ned i tid. 

Vores største drøm er at bo på et stykke land, hvor vi kan dyrke al mad og div. selv, men det er der jo desværre ikke mulighed for, medmindre man har to 37 timers job, og hvor meget tid er der så tilbage!? Jeg vil langt hellere give min frivillige hjælp som arbejdskraft i et samfund, hvor det handler om at stå sammen og hjælpe hinanden i stedet for et, hvor alt drejer sig om penge og profitter. Men okay, så ville der selvfølgelig være mange ting, folk skulle give afkald på - såsom dyre biler, tv og andre luksuriøse ting. Det er mennesket nok desværre ikke klar til på stående fod. 

Jeg håber, du finder en god løsning, så du får mere tid sammen med dem, du elsker 

1000 tak Ja, det hele går efterhånden kun op i materielle gode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.