Skoldkop i øjet - normalt? Og nogle erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

Pikku Myy

twinboys skriver:

Stakkels pus... Mine drenge har begge haft det to gange hver... Første gang havde den ene 5stk og den anden 6 stk skoldkopper... Ca. 1 år efter fik de så skoldkopper igen... igen under 10 stk hver, så de kan risikere at få en omgang mere... Man skal nemlig have over 10 stk så få man dem nemlig ikke igen...

Majbritt

Over 10? -Tjek!

Vidste ikke at der var et min. antal før resistens. Kan det tænkes at det måske slet ikke er skoldkopper dine sønner har haft? Under alle omstændigheder håber jeg ikke de bliver alt for slemt ramt, hvis de skal igennem det igen. Du kan jo krydse fingre for 11 til hver Eller måske snakke med lægen om om man ikke kunne lægge antallet sammen, når de nu er tvillinger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

twinboys

Pikku Myy skriver:

Over 10? -Tjek!

Vidste ikke at der var et min. antal før resistens. Kan det tænkes at det måske slet ikke er skoldkopper dine sønner har haft? Under alle omstændigheder håber jeg ikke de bliver alt for slemt ramt, hvis de skal igennem det igen. Du kan jo krydse fingre for 11 til hver Eller måske snakke med lægen om om man ikke kunne lægge antallet sammen, når de nu er tvillinger...

Jo jo for mine dagplejebørn havde dem også og de havde mange... Jo da 5+6+5+6 det giver over 10 stk. til hver... Hi hi de må gerne have dem til sammen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.