Skoldkop i øjet - normalt? Og nogle erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.884 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

Pikku Myy

Så er vi blevet ramt af skoldkopper - og en del af slagsen. Det klarer vi nu nok, men her til aften lod jeg mærke til et rødt, lidt afgrænset mærke inde i det hvide af min søns øje. Kan det være en skoldkop? Og er det noget man skal reagere på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

MorTil4<3

Pikku Myy skriver:

Så er vi blevet ramt af skoldkopper - og en del af slagsen. Det klarer vi nu nok, men her til aften lod jeg mærke til et rødt, lidt afgrænset mærke inde i det hvide af min søns øje. Kan det være en skoldkop? Og er det noget man skal reagere på?

ja du kan godt får i øjet

min mor siger at da jeg havde dem havde jeg dem overalt og OGSÅ i øjnene

Anmeld

18. februar 2012

Zeus

Pikku Myy skriver:

Jeg tror faktisk ikke det er første gang jeg hører om det? Dog ved jeg ikke hvad man evt. skal gøre, hvis det ér en skoldkop

Anmeld

18. februar 2012

twinboys

Pikku Myy skriver:

Ja og det er ikke rart at have dem derinde, men du kan ikke gøre så meget... Desværre... God bedring

Anmeld

18. februar 2012

Pikku Myy

MilleMus1988 skriver:

ja du kan godt får i øjet

min mor siger at da jeg havde dem havde jeg dem overalt og OGSÅ i øjnene

Man lærer noget nyt hver dag - denne gang desværre på den sure måde. Han lader heldigvis ikke rigtig til at være generet af den. Om det så er fordi den ikke generer, eller om det er fordi de 20-30 stk'er mellem ballerne har fokus lige nu, ved jeg ikke...

Tak for svar

Anmeld

18. februar 2012

Pikku Myy

Zeus skriver:

Jeg tror faktisk ikke det er første gang jeg hører om det? Dog ved jeg ikke hvad man evt. skal gøre, hvis det ér en skoldkop

Jeg tror jeg vil vælge ikke at tage notits af den. Med mindre selvfølgelig, at der er nogen herinde der skriver at jeg bør. Han virker ikke umiddelbart generet af den... Måske er det slet ikke en skoldkop - synes godt nok det var lidt svært at lure...

Tak for svar

Anmeld

18. februar 2012

Pikku Myy

twinboys skriver:

Ja og det er ikke rart at have dem derinde, men du kan ikke gøre så meget... Desværre... God bedring

Han virker nu heldigvis ikke som om den generer ham

Tak for svar

Anmeld

18. februar 2012

twinboys

Pikku Myy skriver:

Han virker nu heldigvis ikke som om den generer ham

Tak for svar

Dejligt men det er højst sandsynligt en skoldkop...

Anmeld

18. februar 2012

Pikku Myy

twinboys skriver:

Dejligt men det er højst sandsynligt en skoldkop...

Jeg synes det er svært når jeg aldrig har set det før, og faktisk aldrig havde overvejet at det var en mulighed... Jeg er i det hele taget lidt overvældet over det her skoldkoppe-halløj. Vi opdagede det torsdag, og imorges vågnede vi op til en dreng der var fuldstændig dækket på alle de rigtig irriterende steder: Mellem ballerne, på kønsorganerne, under armene, i ørerne og omkring munden. Det er som om den bare har set sig rigtig ond på min dreng...

Anmeld

18. februar 2012

twinboys

Pikku Myy skriver:

Jeg synes det er svært når jeg aldrig har set det før, og faktisk aldrig havde overvejet at det var en mulighed... Jeg er i det hele taget lidt overvældet over det her skoldkoppe-halløj. Vi opdagede det torsdag, og imorges vågnede vi op til en dreng der var fuldstændig dækket på alle de rigtig irriterende steder: Mellem ballerne, på kønsorganerne, under armene, i ørerne og omkring munden. Det er som om den bare har set sig rigtig ond på min dreng...

Stakkels pus... Mine drenge har begge haft det to gange hver... Første gang havde den ene 5stk og den anden 6 stk skoldkopper... Ca. 1 år efter fik de så skoldkopper igen... igen under 10 stk hver, så de kan risikere at få en omgang mere... Man skal nemlig have over 10 stk så få man dem nemlig ikke igen...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.