Er det mig der er urimelig?
 Men syntes godt nok det er svært nogen gange at være bonus mor.. Har en super dejlig lille bonus datter, (har ingen børn selv) men nogle gange syntes jeg godt nok hende moren der propper for meget lort (undskyld sproget) ind i hovedet på min kæreste.... Snakkede lidt med ham i går om at jeg var lidt ked af at jeg følte jeg ikke måtte snakke om min bonus datter ikke engang til min egen familie... Og det ved jeg er en udtagelse som moren er komemt med at hun helst ikke vil have. Og så kom vi så ind på det i går og så sagde min kæreste noget jeg slet ikke kan forholde mig til "Jamen det er jo ikke meningen at du skal have nogle følelser forhende, det er jo meningen at du bare skal være en ekstra voksen med ansvar" og jeg gik total kold der...
Bare en voksen med ansvar?! Altså vi bor ikke sammen endnu men jeg har nogen med pigen at gøre 1 dage om ugen. Og om nogle måneder så flytter vi sammen og der skal vi have pigen 2 dage den ene uge og 3 den anden.. Og holder allerede rigtig meget af hende og hun har også sagt hun rigtig godt kan lide mig... Og blev rigtig ked af det da min kæreste sagde sådan... Og det lignede slet ikke ham at sige sådan noget... Sidder og er lidt bange for at moren manipulere med ham for at han bare skal makke ret... - han var meget under tøfflen i deres forhold og det føles nogle gange som om den tøffel ikke er helt væk...
Er det mig der er fuldstændig åndsvag oven i hovedet ? Eller må jeg da ikke godt holde af min kærestes barn? Især når vi selv har snakket om at få børn.. Ville da have det underligt med at være total kold over for det barn jeg regner med bliver mine børns halv store søster.... 

Det lyder yderst besynderligt
 Jeg synes, du gør det helt rigtige, og jeg mener, du stille og roligt bør tale med din kæreste om de tanker, du har gjort dig om hans udsagn. Du kunne måske fortælle ham, at jo flere der elsker hans datter, desto bedre
 Hvis bare alle skilsmissebørn havde en bonusforælder med intentioner og følelser som dig, ville tingene se meget anderledes ud i mange hjem, så keep up

Anmeld