Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: I dag har vi fejret Lauras 2 års fødselsdag! Hun blev fejret med manér og vi har haft en HELT fantastisk dag trods vejret Der var desværre en del gæster (inkl. far) der måtte melde afbud i sidste øjeblik, men det gjorde ikke så meget at vi ikke var flere Vi var 8 voksne og 3 børn Jeg tror jeg vil lade billederne fortælle lidt historie og ellers må I jo spørge hvis der er noget I vil vide Hun drikker kærnemælk på de sidste billeder Og så en gigaspam! tror det er min rekord i antal billeder hæh Enjoy! Knus Caroline - nu mor til 2-årig
I dag har vi fejret Lauras 2 års fødselsdag! Hun blev fejret med manér og vi har haft en HELT fantastisk dag trods vejret
Der var desværre en del gæster (inkl. far) der måtte melde afbud i sidste øjeblik, men det gjorde ikke så meget at vi ikke var flere
Vi var 8 voksne og 3 børn
Jeg tror jeg vil lade billederne fortælle lidt historie og ellers må I jo spørge hvis der er noget I vil vide
Hun drikker kærnemælk på de sidste billeder
Og så en gigaspam! tror det er min rekord i antal billeder hæh
Enjoy!
Knus Caroline - nu mor til 2-årig
Hip hip hurre
Stort tillykke med hende. Ser ud til I har haft en dejlig dag
Armen altså har slet ikke ord for hvor smuk hun er Hun ser glad og lykkelig ud! Hvorfor kom far ikke? (må da ikke være særlig sjovt at gå glip af sit barns fødselsdag, æv)
Virkelig flotte kager, men hvad er det gule der er på de første?
og sejt at hun kan cykle, tror ikke engang Malou vil forstå hvordan hun skulle komme op på den...
Endnu en gang tillykke med hende... Og iiiihhh hvor er billederne dejlige og uuuuhhhh jeg fældede en tåre da jeg så hende se hendes nye cykel...
Majbritt
Stort tillykke med hende!! Hold op hvor er hun bare sød, og hun ligner jo sin far helt vildt......
Det var da super ærgeligt han ikke kunne komme alligevel.
Men ligner jo hun havde en dejlig dag, og sikke en skøn cykel
(Har du ikke tabt dig, blot et sidespørgsmål?)
tusind tak piger
Vi havde en virkelig skøn dag! D strandede i Jylland og kunne derfor ikke komme alligevel, men jeg regner med at hun bliver fejret med manér igen næste weekend når hun er hos ham Nu har den stået på fejring her 3 dage i træk og jeg er træt med træt ovenpå Jeg var hammer syg hele sidste uge, så det var lidt omfattende at få det hele stablet på benene! Men det gik da
Det er en vanilje/appelsin skum der er på chokolade cupcakes (nam nam nam)
Jeg har tabt mig en del, jo 10 kg det sidste år, og så er der strammet en del op Jeg ligner så en hængt kat på billederne fordi jeg er bleg, småsyg og træt Men... sådan er det jo nogengange
Tror jeg fik svaret på det hele nu ellers skriv lige igen
iihhhh søde... for fanden hvor er hun bare super smuk! Dejlige og livbekræftende billeder
Malene84 skriver: iihhhh søde... for fanden hvor er hun bare super smuk! Dejlige og livbekræftende billeder
taaaak, søde
Det har været en vidunderlig weekend! 3 dage med fejringer
Skønne billeder og tillykke med hende
Hvor er cyklen fra? Godt nok er der længe til min lille prut skal have en, men jeg er VILD med den, i modsætning til de lyserøde rædsler man ellers ser rundt omkring
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128