Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fenja09 skriver: Stort tillykke med hende - hvor er hun en vakker pige! Ser ud til at i alle havde en rigtig dejlig dag /Fenja
Stort tillykke med hende - hvor er hun en vakker pige! Ser ud til at i alle havde en rigtig dejlig dag
/Fenja
1000 tak
Ja, det var en dejlig dag! helt stille og rolig og fyldt med kærlighed og glade mennesker... så bliver det bare ikke bedre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: 1000 tak Ja, det var en dejlig dag! helt stille og rolig og fyldt med kærlighed og glade mennesker... så bliver det bare ikke bedre
Ser også ud til at hun blev glad for sin cykel og det er da nogle rigtig fine cupcakes du har fået lavet!
TILLYKKE MED HENDE
og sikke en fin cykel der tror jeg du har valgt helt rigtigt hvor er hun skøn altså
Fenja09 skriver: Ser også ud til at hun blev glad for sin cykel og det er da nogle rigtig fine cupcakes du har fået lavet!
ja, det var virkelig den perfekte gave jeg fandt der Og kagerne blev perfekte
isabellamor skriver: TILLYKKE MED HENDE og sikke en fin cykel der tror jeg du har valgt helt rigtigt hvor er hun skøn altså
taaaak
Ja, den hitter Og så er den piget uden at blive tøset - lige hendes stil
Caroline86 skriver: taaaak Ja, den hitter Og så er den piget uden at blive tøset - lige hendes stil
det er da bare super lækkert
så fræser hun jo hele hytten rundt i morgen ;D
så ved i hvad i skal bruge søndagen på
isabellamor skriver: det er da bare super lækkert så fræser hun jo hele hytten rundt i morgen ;D så ved i hvad i skal bruge søndagen på
det gør vi nemlig
Caroline86 skriver: det gør vi nemlig
heh
Tillykke med Laura
Nej , hvor er hun sød
Stort tillykke med hende !!
Sikke en masse fiiine cupcakes .. Må man bede om opskriften ? (;
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128