Gode ideer søges mht at bo 3 mennesker i en stue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

Clisolka

An&Jo skriver:

det var da at foretrække ja..

Håber i finder en holdbar løsning så i alle kan holde det ud i så mange uger..

Jeg snakkede lidt kort med kæresten - vi har en weekendseng som vi evt. kan bruge i de uger det står på, så slipper vi for at trække hendes tremmeseng frem og tilbage (stakkels underboere) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Clisolka

Dinna88 skriver:

Så burde de kunne give jer det!

Jamen, det gjorde vi heller ikke! Og det værelse min mor fik var i blokken overfor. Men I kan jo, med lidt god vilje, gøre så den ene af jer sover der med hende om natten. Så må man gå tidligt i seng, men hvis det kan gøre, at hun fortsat får sin nattesøvn og det jo er kortvarigt, så KUNNE det da være en mulighed! Boligforeningen her var i hvert fald søde til at hjælp og meget forstående!

Jeg må have en snak med dem, for det er en uholdbar løsning som de har sat os i Haha her er ikke meget plads i forvejen 

Anmeld

18. februar 2012

An&Jo

Babymor2010 skriver:

Jeg snakkede lidt kort med kæresten - vi har en weekendseng som vi evt. kan bruge i de uger det står på, så slipper vi for at trække hendes tremmeseng frem og tilbage (stakkels underboere) 

ja det var da en meget god ide..

Anmeld

18. februar 2012

Clisolka

Jonatansmor skriver:

Tror jeg ville ringe til min boligforening og have en god snak med dem om det. De burde da kunne se fornuften i at I ikke kan bo sådan med en 1½ år gammel datter.

Varer den restaurering lang tid? Hvem har fortalt dig det med genhusningen? Der er jo helt klare regler for de ting

Jeg må prøve at ringe til dem, så må vi se hvad der sker 

Renoveringen kommer til at vare alt mellem 8-12 uger  Det er det vi har fået at vide til beboermøderne, så jeg har jo ikke tænkt yderligere over at der er klare regler om det. Men vi har et møde igen i næste uge, så kan være jeg skal gå på dem igen  Måske Lejerbos kontor har reglerne 

Anmeld

18. februar 2012

Dinna88

Babymor2010 skriver:

Jeg må have en snak med dem, for det er en uholdbar løsning som de har sat os i Haha her er ikke meget plads i forvejen 

Ha, det lyder altså også bare som om det ville ende med at i rykker jeres egne hår ud  Så ja, prøv da endelig det!

Anmeld

18. februar 2012

Clisolka

Dinna88 skriver:

Ha, det lyder altså også bare som om det ville ende med at i rykker jeres egne hår ud  Så ja, prøv da endelig det!

Thank you for rådet 

Anmeld

18. februar 2012

Dinna88

Babymor2010 skriver:

Thank you for rådet 

Det skal du slet ikke tænke på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.