Ååååh piger
I bliver nødt til at hjælpe mig - jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Nogle af jer ved at vores lejlighed pt. skal renoveres. På mandag skifter de vinduerne i hele lejligheden, fred være med det, for det sker ret hurtigt
Men for ca. 14 dage siden fik vi advarslen som vi havde frygtet. En ca. dato på hvornår de kommer ind i lejligheden og renoverer.
Vi får revet vores væg ned fra vores soveværelse til badeværelset, da badeværelset skal renoveres. Det står på i ca 8-10 uger, og vi skal så bo i vores stue 
På vores altan bliver der sat et festivalstoilet op - og selvfølgelig et bad. Vi har ingen adgang til hverken soveværelse eller badeværelse i den tid det tager.
Er der nogle af jer der ved hvordan pokker vi får det til at hænge sammen, her tænker jeg bl.a. på Isabellas søvn
Hun sover pt. i vores soveværelse med hendes tremmeseng, men hvordan gør vi det bedst, når hun skal puttes?? Vi har ikke andre værelser til rådighed, da det "kun" er en 2-værelses.
Vi har været skrevet op til en ny lejlighed i evigheder, men der sker ikke så meget på den front.
Anmeld