hvor længe skal der gå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

mpr

FrkZier skriver:

det synes jeg ikke man kan sætte tid på.. kan selvfølgelig godt se at man som eks måske kan blive lidt øv hvis man ikke selv er helt videre endnu

Vil så vove og påstå hvis man ikke selv er kommet videre så ville det være øv uanset hvor lang eller kort tid der gik før ens tidligere partner er videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

FrkZier

Chel1992 skriver:

Vil så vove og påstå hvis man ikke selv er kommet videre så ville det være øv uanset hvor lang eller kort tid der gik før ens tidligere partner er videre

ja det jo også det jeg siger /skriver

Anmeld

18. februar 2012

mpr

FrkZier skriver:

ja det jo også det jeg siger /skriver

Ville også bare give dig ret ^^

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

Chel1992 skriver:

Ville også bare give dig ret ^^

ja okay, du fik det bare til at lyde som om du var uenig - men sagde det samme, så blev lige lidt forvirret

Anmeld

19. februar 2012

Turtles

Jeg har stemt 6-12 mdr..
Og det gør jeg fordi at jeg personligt aldrig ville flytte sammen med en hurtigt når der er børn med i billedet.
Jeg ville være 100% sikker på at jeg og den nye skulle være sammen inden jeg overhovedet ville lade mit barn møde ham.
For det er synd for børn hvis folk kommer og går syntes jeg.
Det er jo en stor omvending for barnet at mor og far flytter fra hinanden og en ny hverdag skal fungere med kun den ene forældre.
Så derfor ville der nok også gå en del tid før jeg ville ændre på barnets hverdag og flytte sammen med en anden.

Bare min mening..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.