hvor længe skal der gå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor lang tid skal der gå?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.655 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

Anonym trådstarter

jeg er i den kedelige situation at jeg har en stærk mistanke om at min eks allerede har fundet sig en ny kæreste og at hun muligvis bor hos dem selvom det kun er en måned siden vi gik fra hinanden.

jeg ved godt at jeg ikke har noget at skulle sige i på det punkt, jeg er faktisk kun glad hvis han er glad, for det gør det bedre for vores barn. Det der gør mig ked af det er at han vil ikke rigtig indrømme hun er hos dem, selvom vores barn ofte fortæller mig at hun er der eller jeg kan høre dem.

jeg vil så høre jeres mening om hvor lang tid der skal gå fra at den ene partner flytter ud til at en ny flytter ind. Det skal lige siges at vores barn er fire år.

I må endelig gerne skrive hvorfor I har svaret som I har.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Nemesis

Det kan der ikke sættes tid på!

Nogle er jo mentalt videre allerede inden det fysiske brud, nogle skal bruge lang tid på at finde sig selv.

Mænd er dog efter min erfaring ret hurtige til at finde en ny, de er meget bedre til at lukke døren og komme videre.

Der kan derfor ikke sættes en tidshorisont på.

Sisse

underligt stemte blankt men den har sat det som 6-12 mdr!

Anmeld

18. februar 2012

JeNoVa

Jeg har stemt blankt, for det er individuelt og kommer an på mange faktorer. Det vigtigste er, at stemningen er god, når der er børn involveret.

Anmeld

18. februar 2012

LenaJohansen

Jeg har stemt blankt, for jeg mener ikke man kan sætte tid på sådan noget... 

Anmeld

18. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

jeg er i den kedelige situation at jeg har en stærk mistanke om at min eks allerede har fundet sig en ny kæreste og at hun muligvis bor hos dem selvom det kun er en måned siden vi gik fra hinanden.

jeg ved godt at jeg ikke har noget at skulle sige i på det punkt, jeg er faktisk kun glad hvis han er glad, for det gør det bedre for vores barn. Det der gør mig ked af det er at han vil ikke rigtig indrømme hun er hos dem, selvom vores barn ofte fortæller mig at hun er der eller jeg kan høre dem.

jeg vil så høre jeres mening om hvor lang tid der skal gå fra at den ene partner flytter ud til at en ny flytter ind. Det skal lige siges at vores barn er fire år.

Jeg har stemt blankt da jeg syntes det kommer an på omstendighederne og hvis man nu møder the one måneden efter er det så ikke bare det`?

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

jeg ved at min veninde fandt den helt rigtige ca en måned efter bruddet med sin datters far, men han fik ikke lov til at være der "officielt" før et par måneder senere fordi hun ville have datteren til at vænne sig til tanken om at mor og far ikke er sammen mere før der kommer en ny... og jeg har det på samme måde....

Anmeld

18. februar 2012

Plysbjørnen

Jeg har stemt blankt, for det kommer alt an på hvad de implicerede parter føler, men jeg synes måske nok en måned er lige hurtigt nok...

Anmeld

18. februar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg har stemt blank, da jeg ikke mener, man kan sætte det op sort på hvidt. Det kommer helt an på situationen og om børnene er parat til at inkludere en ny i deres liv, da det i forvejen er en stor omvæltning for dem at opleve mor og far gå fra hinanden.

Personligt ville jeg ikke bare sådan uden videre introducere nye mænd for min datter.

Kh. Linda

Anmeld

18. februar 2012

mpr

Jeg har stemt blank fordi det er meget individuelt
Nogen kommer hurtigt videre og andre gør ikke. Og mener selv det er op til personen selv om de vil flytte ind til en ny hurtigt eller ej.
Det sekund man ikke længere er sammen så har man heller ikke noget at sige i hvad den anden laver med andre mennesker, uanset om der er et barn imellem folk eller ej. Det eneste jeg ville have noget imod ville være hvis barnet blev slæbt rundt til tons vis af forskellige kærester og korte forhold hele tiden Men andet det kan man sgu ikke rigtig sige så meget til

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

det synes jeg ikke man kan sætte tid på.. kan selvfølgelig godt se at man som eks måske kan blive lidt øv hvis man ikke selv er helt videre endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.