Farve på tøj til baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

Princesspigen

kan godt følge dig

men vi jo os gerne have det hele klart inden den lille kommen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Princesspigen

EVT. NOGLE DER HAR LYST TIL AT DELE BILLEDER AF BØRNEVÆRELSER, GARDEROBER OSV ?

sådan til inspiration til mig og mange andre ? ?

Anmeld

18. februar 2012

twinny

Vi bruger meget grå, brun, hvid og beige... Vi har to bebse drenge....

Anmeld

18. februar 2012

Princesspigen

når hvor sødt

Anmeld

18. februar 2012

Billemyre

Jeg har aldrig været med på vognen om kønsopdelte farver, så jeg siger bare: Go for all!
Men hvis man ikke vil have lyserød og lyseblå til det "forkerte" køn, så synes jeg aldrig man går galt i byen med de neutrale farver som beige, grå, hvid, creme og sort - Og derudover, så synes jeg at grøn er en fantastisk farve til både piger og drenge, specielt den slags som ikke er for pang-farvet 

Anmeld

18. februar 2012

Princesspigen

Billemyre

okay tak :-)

lækker holdning du har der, man da jeg til tider blev forvekslet med dreng som lille grundet jeg havde blå på så ja, så leder jeg lidt efter andre farver

Anmeld

18. februar 2012

livhemdrup

Brun syns jeg også godt kan gå til begge køn. Men jeg er ikke så hys med farver ku sagtens finde på at give en pige blåt og grønt tøj på så tror det handler om hvad man selv er til. Ku dog aldrig finde på at give en dreng lyserød eller lilla på.

Anmeld

18. februar 2012

modesty

Jeg bruger alle farver til min dreng, bortset fra lyserød og lyseblå, som jeg synes er fæle farver. 

Anmeld

18. februar 2012

Fenja09

Alle slags "jordfarver", lys grøn, hvid, gul og sort. Men man vælger jo selv hvad man synes passer til begge køn, jeg tror dog jeg ville holde mig til ovenstående farver, hvis det var mig der ikke kendte kønnet på baby

/Fenja

Anmeld

18. februar 2012

MiaLarsen

køb nobet neotralt så som hvis baice. brun, sort og rød.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.