Farve på tøj til baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.224 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

Princesspigen

hejsa

da jeg ikke er særlig langt henne i min graviditet er der mange ting der ikke 100% er taget stilling til, men flere tanker tumler jeg da med allerede

vi har før snakket om kæresten og jeg at vi ikke vil vide kønnet før baby bliver født, (lad os nu se om det ændre sig hen ad vejen)

men altså, hvilke farver tøj køber man hvis man ikke ved om det bliver en pige eller dreng ? hvid er SÅ kedelig, og lyserød og lyseblå duer ikke

så kom gerne med nogle forslag til farver og evt mønstre osv  så er i nogle "skatter"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Mother-love

Altså det er jo hvad man selv er til. Man kan sige blå kan jo godt gå til en pige hvor lyserød ikke rigtig dur så godt til en dreng. Jeg vil sige at rød kan gå til begge to. Men man skal self lige tjekke om der evt. Er noget på blusen eller bukserne som kan strække sig til det ene køn end det andet. Neutralt tøj kan være mange ting. Gul kan være en neutral farve. Ellers sort, hvid, brun, beige, grå.
Dybt respekt for de mennesker der kan gå en graviditet uden at vide kønnet jeg ville ikke kunne gøre det. Da jeg er alt for nysgerrig hehe.

Hilsen michelle mor til isabella 8,5 mdr gammel

Anmeld

18. februar 2012

pemiro

Princesspigen skriver:

hejsa

da jeg ikke er særlig langt henne i min graviditet er der mange ting der ikke 100% er taget stilling til, men flere tanker tumler jeg da med allerede

vi har før snakket om kæresten og jeg at vi ikke vil vide kønnet før baby bliver født, (lad os nu se om det ændre sig hen ad vejen)

men altså, hvilke farver tøj køber man hvis man ikke ved om det bliver en pige eller dreng ? hvid er SÅ kedelig, og lyserød og lyseblå duer ikke

så kom gerne med nogle forslag til farver og evt mønstre osv  så er i nogle "skatter"

Beige, mørkerød ku jeg også ha fundet på, mørkelilla, måske en grønlig farve, gul, så ka je ikke lige komme på flere haha

Anmeld

18. februar 2012

MissTas

Princesspigen skriver:

hejsa

hvid, grå, brun, rød, gul .. ellers synes jeg faktisk ikke at der er så mange farver som ikke er til enten pige eller dreng..

Anmeld

18. februar 2012

Princesspigen

pemiro, tak

Anmeld

18. februar 2012

Princesspigen

ved godt der er laaaaaaaaaang tid til, men overvejede lidt at købe så jeg har et lyseblådt og et lyserødt sæt med på hospitalet til den tid, så kan man se hvad det er jeg går der fra med  hvad sys i om det ?

Anmeld

18. februar 2012

pemiro

Princesspigen skriver:

pemiro, tak

Selv tak

Som en anden skrev, så gælder det bare også om at kigge efter mønsteret på tøjet

Go fornøjelse, og fedt at i ikke ønsker at vide det! Gid jeg var så go hehe, men det må blive ved den næste

Anmeld

18. februar 2012

Princesspigen

jeg ved heller ikke om jeg kan holde til det i 8 måneder endnu

men det er hvad kæresten ønsker og ind til videre også det jeg ønsker  håber ikke jeg skifter mening

Anmeld

18. februar 2012

lukasmor

Råhvid?, grå, baige, lys brun, sart mint

Ved der er nogen der bruger rød og gul men jeg synes ikke de er så kønne

Anmeld

18. februar 2012

ekebiv

Princesspigen skriver:

ved godt der er laaaaaaaaaang tid til, men overvejede lidt at købe så jeg har et lyseblådt og et lyserødt sæt med på hospitalet til den tid, så kan man se hvad det er jeg går der fra med  hvad sys i om det ?

Det gjorde jeg også for vi ville ikke vide det. Vi fik en pige først og da vi skulle ha nr to blev det en dreng og vi havde intet i drengefarve men der gik ikke mange dage før vi havde fuld garderobe. Til den første havde jeg købt en del i neutrale farver men jeg fik det aldrig brugt da jeg syns hun skulle i pigefarver, det var også meget sjovere at gå ud og købe tøj da hun først var født )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.