Forelsket i en anden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

Mor til Majbørn

Moms skriver:

ARG.....jeg er helt uenig her og bliver nødt til at komme med en kontra.

LAD for Guds skyld være med at sige, at der er én på arbejdet, der er vild med dig.

Det kan være begyndelsen til enden.

Medmindre det er det, du vil.

Moms

Synes du?

Men det afhænger jo af, hvilken type mand man har - min synes jo det er lidt sjovt, når andre lægger an på mig.... Det afhænger også af hvordan man siger det og reagerer på det, når man fortæller det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Moms

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Synes du?

Men det afhænger jo af, hvilken type mand man har - min synes jo det er lidt sjovt, når andre lægger an på mig.... Det afhænger også af hvordan man siger det og reagerer på det, når man fortæller det...

Ok - du har ret -

men hvis din mand har den mindste lille tendens til jalousi - hvilket godt kan fremelskes hvis forholdet kører lidt dårligt -

så lad være med at sige noget -enig?

Moms

Anmeld

18. februar 2012

Mor til Majbørn

Moms skriver:

Ok - du har ret -

men hvis din mand har den mindste lille tendens til jalousi - hvilket godt kan fremelskes hvis forholdet kører lidt dårligt -

så lad være med at sige noget -enig?

Moms

næh - min mand er faktisk jaloux anlagt - men han kan sagtens grine hvis en eller anden prøver at bage på mig, når jeg er i byen eller sådan noget... han ved jo godt, at jeg ikke render nogle steder.

(f.eks. når man i 7.mdr bliver budt på en øl af en fremmed fyr på en cafe, som slet ikke har opdaget at man er temmelig gravid...)

Hmm.... måske er det egentlig derfor at jeg kan sige det til ham, fordi vores forhold egentlig kører som det skal... det kan være det er forskellen...

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

Lige meget hvad, så vil jeg ikke sige det med fyren til min kæreste. Det skal ikke handle om det, men om vores forhold. 

Mit dilemma handler langt mere om, hvad dælen jeg stiller op med, at jeg er i et forhold, hvor jeg åbenbart kan blive fristet af en anden

Anmeld

18. februar 2012

Moms

Anonym skriver:

Lige meget hvad, så vil jeg ikke sige det med fyren til min kæreste. Det skal ikke handle om det, men om vores forhold. 

Mit dilemma handler langt mere om, hvad dælen jeg stiller op med, at jeg er i et forhold, hvor jeg åbenbart kan blive fristet af en anden

Jeg har prøvet det et par gange.

Jeg tror, det er meget naturligt. Jeg tager det ikke så tungt.

Jeg har sørget for at undgå at have mere med vedkommende at gøre.

Og så nyde mit ægteskab - jeg har trods alt selv valgt min mand og jeg elsker ham og vil gerne være sammen med ham resten af mit liv.

Så fristelser sørger jeg for at undgå.

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.