Forelsket i en anden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.893 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

Anonym trådstarter

Ja undskyld at jeg skriver som anonym, men i forstår nok hvorfor, hvis i læser videre...Jeg har en kæreste og et barn på 2, men efter jeg startede på nyt job for et halvt år siden, har jeg mødt en anden fyr, som på alle måder gør mig blød i knæene. jeg har ikke været min kæreste utro og vil heller ikke være det, men jeg må indrømme at jeg for første gang i vores forhold er fristet. Både mig og min kæreste arbejder meget og da vi jo begge vil det bedste for vores datter arbejder vi også meget forskudt... Den situation forsøger vi at ændre, men det er ikke lykkes endnu, og vores forhold lider selvfølgelig meget under det.Den anden fyr er en jeg arbejder meget sammen med. Jeg ser ham hver dag og han fortæller mig dagligt hvor skøn og dejlig han synes jeg er. Jeg har gjort det klart for ham, at jeg har en kæreste, og at jeg det ikke kommer til at ske! Han siger at det ved han godt, og om jeg ikke bare kan være glad for at vide at han er helt tosset med mig. Han har også flere gange lovet at skrue ned for charmen, men det sker jo ikke.. Og i virkeligheden ønsker jeg det jo heller ikke. Jeg synes han er virkelig sød, og der var ingen tvivl om, at jeg ville være sammen med ham, hvis ikke jeg havde mit barn... Og her mener jeg desværre ikke kun hvis jeg var single - for det var jeg blevet så.Mit forhold har været rigtig dårligt siden vores barn kom til verden, og jeg føler desværre allerede at jeg har strukket mig langt for at få det til at fungere... Men samtidig har vi et barn sammen, og jeg vil gå utroligt langt for at få det til at fungere imellem os igen. Så kære piger... Hvad dælen gør jeg???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Mor til Majbørn

Orv - svært.

.... hvis det var mig, ville jeg nyde flirten! Og ikke mere end det!

Og så ville jeg lade nogle diskrete bemærkninger falder derhjemme om, at der er en på dit arbejde, som vist er lidt vild med dig.... helt ærligt, det kan være det får din kærestes øjne lidt op for hvad han har, og det måske begynder at ændre lidt i hverdagen, at han ikke skal vide sig 100% sikker på dig.... (eller i hvert fald vide, at du SAGTENS kan få en anden mand, hvis det er det....)

Anmeld

18. februar 2012

sarahb

Græsset er ikke altid grønnere på den anden side...
Jeg ville sørge kraftigt for at se om i kunne få gnisten tilbage i jeres forhold.

Håber det bedste for dig

Anmeld

18. februar 2012

Princesspigen

hvis du ikke har det godt med din kæreste skal du jo ikke være sammen med ham, og som skildsmisse barn ved jeg hvor svært det var da mine forældre ikke kunne sammen men os da de gik fra hinanden, så det er vigtigtigt du tænker dig godt om..

går du først fra din kæreste er det ikke sikkert der er nogle vej tilbage og hvad så ? i aller værdste tilfælde kan det jo ende i ratten og med 2 forældre der ikke kan se hinanden uden at råde af hinanden lige som mine forældre gjorde..

følg dit hjerte men vær klar til at tage kampen alt efter hvad du vælger for det bliver ikke nemt for hverken dig, barnet eller kæresten..

held og lykke

Anmeld

18. februar 2012

foto på lærred

Tænk på dette senarium. Du handler på det og kæresten finder ud af det. I går fra hinanden, og du er så "fri" til din nye flirt. Hvor romantisk er det lige når han skal til at være sted-far til en pige på to med alle de forpligtelser der følger med. Samtidig har du en lille pige som er ked af det fordi hun savner sig far og dig som har dårlig samvittighed overfor hende og overvejer om det var den rigtige beslutning. En flirt som måske alligevel ikke synes det er så spændende mere nu hvor der er gået "familie" i det. osv osv. Det er svært stadigvæk at holde romatiken i luften, specielt hvis I arbejder hver for sig. Men hvis du seriøst overvejer den anden fyr, så synes jeg i hvertfald din kæreste fortjener at få det af vide. Det væreste må være, at ens partner kommer og annoncere at nu er det slut, uden at man kan gøre hverken til eller fra. Jeg kan godt forestille mig, at det giver dig et ekstra kick med en mand som flirter og giver der en masse af de ting din kæreste ikke giver dig længere, men pas på, du kan komme til at brænde fingerne.

Anmeld

18. februar 2012

Muffinmus

Jeg ville også bare nyde flirten og så arbejde for mit forhold.

For en forelskelse kan gå over lige så hurtigt som den kom, det er slet ikke sikkert han ønsker så meget som du måske er parat til at give, både sex og barn lige pludselig.....og så har du ødelagt en familie for et knalds skyld...hvis du følger mig:-)

Så ja, ville selv arbejde for mit forhold...det SKAL man nogle gange for at få det godt jo. Alt kommer ikke af sig selv desværre. Så nyd du har lidt opmærksomhed, men umiddelbart ade det blive der indtil videre.

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar.. jeg er egentlig ikke så meget i tvivl i forhold til om jeg skal handle på flirten. Det vil jeg ikke!! Fyren er rigtig sød, men jeg vil aldrig gå fra min kæreste pga en anden. Hvis jeg går fra ham, må det være fordi vi ikke skal være sammen. Mit dilemma er nok mere, at jeg har det rigtig svært med at jeg overhovedet bliver fristet... Det er aldrig sket for mig før, og jeg har enormt dårlig samvittighed overfor min kæreste. Og det gør nok at jeg tænker ekstra over hvorvidt vi skal blive sammen kan det overhovedet blive bedre igen, nu hvor det er kommet dertil at jeg ligefrem er tiltrukket af anden?

Anmeld

18. februar 2012

Moms

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Orv - svært.

.... hvis det var mig, ville jeg nyde flirten! Og ikke mere end det!

Og så ville jeg lade nogle diskrete bemærkninger falder derhjemme om, at der er en på dit arbejde, som vist er lidt vild med dig.... helt ærligt, det kan være det får din kærestes øjne lidt op for hvad han har, og det måske begynder at ændre lidt i hverdagen, at han ikke skal vide sig 100% sikker på dig.... (eller i hvert fald vide, at du SAGTENS kan få en anden mand, hvis det er det....)

ARG.....jeg er helt uenig her og bliver nødt til at komme med en kontra.

LAD for Guds skyld være med at sige, at der er én på arbejdet, der er vild med dig.

Det kan være begyndelsen til enden.

Medmindre det er det, du vil.

Moms

Anmeld

18. februar 2012

JJH

Hvis det var mig ville jeg sætte alt ind på at få mit forhold til at fungere, bemærke alt min mand gør der er godt og lade tiden stå lidt stille og bare beundre ham.

Ofte kan man selv skabe følelsen inden i en ved at bemærke de rigtige ting og komplimentere dem.

Anmeld

18. februar 2012

Moms

Hvad så det her scenarie:

Din kæreste kommer hjem og fortæller dig, at der er én på hans arbejde, der er ret vild med ham.

Han siger til dig, at han føler sig tiltrukket af hende - og siger noget med, at I virker til at være gledet længere fra hinanden.

.......

Hvordan reagerer du lige på den?

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.