Hvor længe er jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

Moar2011

Har lagt den i denne kategori, fordi jeg primært er interesseret i at høre fra jer med børn i denne alder.

Er nemlig lidt nysgerrig efter at høre hvor længe jeres babyer er i bad? Julia kommer i bad hver anden dag, og hver gang står jeg og tænker: skal hun blive lidt længere i? Bør jeg tage hende op?

I starten varede badet 2 minutter fordi hun ikke kunne lide det. Men nu synes hun vist det er meget hyggeligt, og har ikke noget imod at ligge der lidt. Men igen, hvor længe? For jeg er bange for hun bliver kold.

Og så lige noget andet: hvad laver I mens de er i bad? Jeg sidder nemlig bare på gulvet ved siden af hende, og glor. Hun har en badeand hun er mere interesseret i end mig

storm blev 10mdr igår, han elsker at være i bad  jeg tager ham i bad hver anden dag, med mindre uheld er ude ..  

men han kommer i, jeg vasker ham - så derefter får han lov at sidde og lege med hans badedyr og plaske (han elsker det) mens tager jeg en kuld og giver ham lidt vandt rundt op på overkroppen (til at forstå?) hihi.. så han ikke fryser  og så kommer han op, efter en 10mins leg ca .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

roenlund

Liam er 15 mdr og han er i bad omkring 20 min og jeg plejer at bruge tiden på selv at gå i bad, han sidder i sit badekar og jeg tager brusebad, når jeg er færdig og har tørret mig kommer han op...

Anmeld

17. februar 2012

Zeus

LunaLykke skriver:

Har lagt den i denne kategori, fordi jeg primært er interesseret i at høre fra jer med børn i denne alder.

Er nemlig lidt nysgerrig efter at høre hvor længe jeres babyer er i bad? Julia kommer i bad hver anden dag, og hver gang står jeg og tænker: skal hun blive lidt længere i? Bør jeg tage hende op?

I starten varede badet 2 minutter fordi hun ikke kunne lide det. Men nu synes hun vist det er meget hyggeligt, og har ikke noget imod at ligge der lidt. Men igen, hvor længe? For jeg er bange for hun bliver kold.

Og så lige noget andet: hvad laver I mens de er i bad? Jeg sidder nemlig bare på gulvet ved siden af hende, og glor. Hun har en badeand hun er mere interesseret i end mig

Cajsa er i bad omkring 10 minutters tid, Isabella så længe hun lyster - medmindre hun står under bruseren i stedet for i badekaret, så er der alligevel en begrænsning

Anmeld

17. februar 2012

DitteMarie

Felix har meget børne eksem og der anbefales at børn med eksem ikke bader mere end 5 min. Så han bader 5-7 min. Vi sidderchos ham og snakker, syngervog pjasker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.