Hvor længe er jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.639 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

lycly

Har lagt den i denne kategori, fordi jeg primært er interesseret i at høre fra jer med børn i denne alder.

Er nemlig lidt nysgerrig efter at høre hvor længe jeres babyer er i bad? Julia kommer i bad hver anden dag, og hver gang står jeg og tænker: skal hun blive lidt længere i? Bør jeg tage hende op?

I starten varede badet 2 minutter fordi hun ikke kunne lide det. Men nu synes hun vist det er meget hyggeligt, og har ikke noget imod at ligge der lidt. Men igen, hvor længe? For jeg er bange for hun bliver kold.

Og så lige noget andet: hvad laver I mens de er i bad? Jeg sidder nemlig bare på gulvet ved siden af hende, og glor. Hun har en badeand hun er mere interesseret i end mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

L&V

LunaLykke skriver:

Har lagt den i denne kategori, fordi jeg primært er interesseret i at høre fra jer med børn i denne alder.

Er nemlig lidt nysgerrig efter at høre hvor længe jeres babyer er i bad? Julia kommer i bad hver anden dag, og hver gang står jeg og tænker: skal hun blive lidt længere i? Bør jeg tage hende op?

I starten varede badet 2 minutter fordi hun ikke kunne lide det. Men nu synes hun vist det er meget hyggeligt, og har ikke noget imod at ligge der lidt. Men igen, hvor længe? For jeg er bange for hun bliver kold.

Og så lige noget andet: hvad laver I mens de er i bad? Jeg sidder nemlig bare på gulvet ved siden af hende, og glor. Hun har en badeand hun er mere interesseret i end mig

Uh vi har et stort badekar så hvis hun er med der i så pjasker vi i 30min ca. og alm bad i hendes badekar vare mellem 15-30min.. Hun elsker og bade

Anmeld

17. februar 2012

katrine26

Min søn er 15 mdr nu så han for lidt længer bade en han gjorde da han var helt lille.

Da han var spæd varet bade ofte kun mellem 5-10 min..Og nu tror jeg han bader max 20 min og ofte kun 10-15 min.

Katrine26

Anmeld

17. februar 2012

lycly

Månsson skriver:

Uh vi har et stort badekar så hvis hun er med der i så pjasker vi i 30min ca. og alm bad i hendes badekar vare mellem 15-30min.. Hun elsker og bade

Okay, og hun bliver ikke kold eller fryser?

Anmeld

17. februar 2012

Nessie

Da Daniel var helt lille varede badet kun så længe som det tog at vaske ham, i takt med at han blev større og selv kunne sidde op og plaske, blev badene længere og længere. Nu kan de snildt vare en halv time.
Mærker bare på ham om han er ved at blive kold

Han har aldrig gidet at lege med os, når han var i bad, bare med sine badeting, men vi sidder derude for at holde øje med ham. spiller spil på telefonen, læser blade, lægger tøj sammen osv. Hyggeligt for ham, men kedeligt for mig

Anmeld

17. februar 2012

lycly

Nessie skriver:

Da Daniel var helt lille varede badet kun så længe som det tog at vaske ham, i takt med at han blev større og selv kunne sidde op og plaske, blev badene længere og længere. Nu kan de snildt vare en halv time.
Mærker bare på ham om han er ved at blive kold

Han har aldrig gidet at lege med os, når han var i bad, bare med sine badeting, men vi sidder derude for at holde øje med ham. spiller spil på telefonen, læser blade, lægger tøj sammen osv. Hyggeligt for ham, men kedeligt for mig

Okay, det er jeg glad for at du skriver, det med at I spiller spil, læser blade osv. For jeg tog nemlig engang en bog med derud, men blev så i tvivl om det var "i orden"

Anmeld

17. februar 2012

Nessie

LunaLykke skriver:

Okay, det er jeg glad for at du skriver, det med at I spiller spil, læser blade osv. For jeg tog nemlig engang en bog med derud, men blev så i tvivl om det var "i orden"

Det er det i hvert fald hos os. Vi er der jo sådan set kun for at vogte over ham, han er fuldstændig ligeglad med os, elsker bare at sidde og pjaske og gider ikke vaskes når det er den tid

Anmeld

17. februar 2012

lycly

Nessie skriver:

Det er det i hvert fald hos os. Vi er der jo sådan set kun for at vogte over ham, han er fuldstændig ligeglad med os, elsker bare at sidde og pjaske og gider ikke vaskes når det er den tid

Ja, lige præcis, jeg sidder der også kun for at holde øje

Tak for svar

Anmeld

17. februar 2012

L&V

LunaLykke skriver:

Okay, og hun bliver ikke kold eller fryser?

Nej overhovedet ikke hvis vandet bliver "kold" putter vi bare noget mere i og vores store badekar er der spa i så vi kan indstille graderne så det bliver aldrig koldt

Anmeld

17. februar 2012

Clisolka

LunaLykke skriver:

Da Isabella var mindre tog badet ikke lang tid, men nu kommer hun med mig eller sin far. Vi sidder og hygger, synger og leger med badedyr under bruseren - det kan snildt tage 20-30 min  Vi har ikke badekar og hun vil meget gerne stå op nu, så jeg sørger for at bruse hende over, så ikke hun når at blive kold 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.