Str jeres tumlinger på 14 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

FruHolm <3

Pernille08 skriver:

Ja kan jeg så ikk lige sige Noah var .
Men da skønt han vokser godt .

Ja

Det er altid noget at han er nået dertil hvor størrelserne holder lidt længere tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

mortilnoahogmelina

MinBabyOscar <3 skriver:

Ja

Det er altid noget at han er nået dertil hvor størrelserne holder lidt længere tid

Ja for pokker , det er vi os rigtig glæde for .

Anmeld

20. februar 2012

Mette.

MinBabyOscar <3 skriver:

Nu synes jeg min dreng siden fødslen har været dyr i tøj så kunne godt tænke mig at høre hvad størrelse jeres 14 måneders børn bruger i tøj og hvor store de er

Min dreng bruger str 92-98 i tøj og har lige købt en jakke til ham som kun passede i str 104

Han er 85 cm høj og vejer 14,5kg

Min datter brugte str. 80 da hun var 14 måneder. Nu er hun 22 måneder og bruger stadig 80/86.

Anmeld

20. februar 2012

morethanperfect

Oscar vejer 13,5 og er ca. 83 cm ..

Han bruger 86 i tøj , og noget bruger han i 92 .. Men det kun bluser ..
Han bruger mest bukser i 86 , da han er ret lille , men hans arme og overkrop er lange i forhold til benene  

Anmeld

20. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

MinBabyOscar <3 skriver:

Nu synes jeg min dreng siden fødslen har været dyr i tøj så kunne godt tænke mig at høre hvad størrelse jeres 14 måneders børn bruger i tøj og hvor store de er

Min dreng bruger str 92-98 i tøj og har lige købt en jakke til ham som kun passede i str 104

frederic bumstærk var ved 14 mdr 85½ cm og 9,7 kg..

Brugte 92 i bukser/ 68 baggy bukser med strømpebukser under og 86 i overdele..

Anmeld

20. februar 2012

Tona

MinBabyOscar <3 skriver:

Amanda er snart 14 mdr. Hun bruger str. 92 for det meste, men af og til 98 i body og bluse 

Anmeld

20. februar 2012

FruHolm <3

morethanperfect skriver:

Oscar vejer 13,5 og er ca. 83 cm ..

Han bruger 86 i tøj , og noget bruger han i 92 .. Men det kun bluser ..
Han bruger mest bukser i 86 , da han er ret lille , men hans arme og overkrop er lange i forhold til benene  

Hehe min Oscar har også lang ryg og så er han godt fyldig i omkræds :')

Anmeld

20. februar 2012

FruHolm <3

Amandas-mor skriver:

Amanda er snart 14 mdr. Hun bruger str. 92 for det meste, men af og til 98 i body og bluse 

Okay så er det ikk kun min dreng der er stor

Anmeld

20. februar 2012

Tona

MinBabyOscar <3 skriver:

Okay så er det ikk kun min dreng der er stor

Næh, men det er self. større end gennemsnittet.

Jeg gloede godt nok noget en dag jeg gav Amanda en pyjamas på i str. 2-3 år og den passede perfekt! Og det samme gentog sig med en bluse dagen efter

Anmeld

20. februar 2012

FruHolm <3

Amandas-mor skriver:

Næh, men det er self. større end gennemsnittet.

Jeg gloede godt nok noget en dag jeg gav Amanda en pyjamas på i str. 2-3 år og den passede perfekt! Og det samme gentog sig med en bluse dagen efter

Ja, har selv lige købt både bodyer og pyjamaser i str 98 og de passer bare og det tøj han har i liggende i str 98 passer også, men fik et chok da jeg skulle købe en jakke til nu hvor det bliver varmere og han så passer str 4 år :O  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.