Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pernille08 skriver: Ja kan jeg så ikk lige sige Noah var . Men da skønt han vokser godt .
Ja kan jeg så ikk lige sige Noah var . Men da skønt han vokser godt .
Ja
Det er altid noget at han er nået dertil hvor størrelserne holder lidt længere tid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MinBabyOscar <3 skriver: Ja Det er altid noget at han er nået dertil hvor størrelserne holder lidt længere tid
MinBabyOscar <3 skriver: Nu synes jeg min dreng siden fødslen har været dyr i tøj så kunne godt tænke mig at høre hvad størrelse jeres 14 måneders børn bruger i tøj og hvor store de er Min dreng bruger str 92-98 i tøj og har lige købt en jakke til ham som kun passede i str 104 Han er 85 cm høj og vejer 14,5kg
Nu synes jeg min dreng siden fødslen har været dyr i tøj så kunne godt tænke mig at høre hvad størrelse jeres 14 måneders børn bruger i tøj og hvor store de er
Min dreng bruger str 92-98 i tøj og har lige købt en jakke til ham som kun passede i str 104
Han er 85 cm høj og vejer 14,5kg
Min datter brugte str. 80 da hun var 14 måneder. Nu er hun 22 måneder og bruger stadig 80/86.
Oscar vejer 13,5 og er ca. 83 cm ..
Han bruger 86 i tøj , og noget bruger han i 92 .. Men det kun bluser ..Han bruger mest bukser i 86 , da han er ret lille , men hans arme og overkrop er lange i forhold til benene
frederic bumstærk var ved 14 mdr 85½ cm og 9,7 kg..
Brugte 92 i bukser/ 68 baggy bukser med strømpebukser under og 86 i overdele..
Amanda er snart 14 mdr. Hun bruger str. 92 for det meste, men af og til 98 i body og bluse
morethanperfect skriver: Oscar vejer 13,5 og er ca. 83 cm .. Han bruger 86 i tøj , og noget bruger han i 92 .. Men det kun bluser ..Han bruger mest bukser i 86 , da han er ret lille , men hans arme og overkrop er lange i forhold til benene
Hehe min Oscar har også lang ryg og så er han godt fyldig i omkræds :')
Amandas-mor skriver: Amanda er snart 14 mdr. Hun bruger str. 92 for det meste, men af og til 98 i body og bluse
Okay så er det ikk kun min dreng der er stor
MinBabyOscar <3 skriver: Okay så er det ikk kun min dreng der er stor
Næh, men det er self. større end gennemsnittet.
Jeg gloede godt nok noget en dag jeg gav Amanda en pyjamas på i str. 2-3 år og den passede perfekt! Og det samme gentog sig med en bluse dagen efter
Amandas-mor skriver: Næh, men det er self. større end gennemsnittet. Jeg gloede godt nok noget en dag jeg gav Amanda en pyjamas på i str. 2-3 år og den passede perfekt! Og det samme gentog sig med en bluse dagen efter
Ja, har selv lige købt både bodyer og pyjamaser i str 98 og de passer bare og det tøj han har i liggende i str 98 passer også, men fik et chok da jeg skulle købe en jakke til nu hvor det bliver varmere og han så passer str 4 år :O
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128