Str jeres tumlinger på 14 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

Clisolka

MinBabyOscar <3 skriver:

Nu synes jeg min dreng siden fødslen har været dyr i tøj så kunne godt tænke mig at høre hvad størrelse jeres 14 måneders børn bruger i tøj og hvor store de er

Min dreng bruger str 92-98 i tøj og har lige købt en jakke til ham som kun passede i str 104

Han er 85 cm høj og vejer 14,5kg

Isabella er 15½ mrd. og er stadig i en str. 80 i det meste tøj, men kan godt bruge 86 nu. 

Jeg har ingen anelse om hvor høj hun er lige pt., men hun vejer højst 10,2 kg - jeg havde hende med på vægten den anden dag  Til sin 1-års undersøgelse var hun 76 cm lang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

FruHolm <3

MissChrista skriver:

Victor er jo 14 måneder og han røg over i str 86 omkring december !
Han bruger stadig 86, og 92 er alt for stort (udover enkelte bukser)..
Så jeg regner med at bi bliver lidt i 86 endnu..
Han er vidst 85 lang og vejer 12 kilo
Det lyder ret vildt! 92-98? :O Det kan min sleeet ikke være i ;P
Kan godt forstå hvis du synes han har været dyr i tøjet med den fart han har på da

Ja det er gået utrolig stærkt med ham han er en stor basse og har arvet min lange ryg og så har han en god fyldig numse og tykke lår ;P 

Og oven i det bruger han str 23 i sko så der har også været nogen skift siden fødslen

Anmeld

17. februar 2012

NinaNymannMadsen

min datter på 2½ bruger i noget tøj stadig 86 og ellers bruger hun 92-98 andet er for stort.

Anmeld

17. februar 2012

Silas&Mille

Silas er 13½ måned, ca 80 cm og vejer 10-11kg.

Han bruger str 80, lidt i 86.

Anmeld

17. februar 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Nu er min lidt over 16 måneder. Men han vejer 10,5 kilo og bruger mest 86 i tøj, selv om det sidder lidt løst på ham. Ved ikke helt hvor høj han er

Anmeld

17. februar 2012

Maja_4000

Caroline er 14 måneder og vejer omkring 11 kg .. Ved ikke hvor høj hun er , men omkring 84 cm .. 

Hun bruger stadig 80 i det meste .. 86 i bukser og bodys .. Men bluser er alt for lange på ærmerne i 86 

Anmeld

17. februar 2012

Mor Christa

MinBabyOscar <3 skriver:

Ja det er gået utrolig stærkt med ham han er en stor basse og har arvet min lange ryg og så har han en god fyldig numse og tykke lår ;P 

Og oven i det bruger han str 23 i sko så der har også været nogen skift siden fødslen

min dreng har lige fået de første "rigtige" sko til udendørs brug. Det er også en str 23.. Ellers har han kun brugt sutsko indendøre, så derfor har han ikke været voldsom dyr i sko .. 

Anmeld

17. februar 2012

Clisolka

MinBabyOscar <3 skriver:

Wauw str. 23 i sko allerede  Haha Isabella er stadig i en str. 19, men godt på vej op i en 20 

Anmeld

17. februar 2012

132319

Wauw ja

Min datter er 17 mdr og bruger 80 itøj og vejer 9 kg. Lille prut

Anmeld

17. februar 2012

blomst84

Cecilie er knap 14 mdr bruger 86 i tøj str... Hun vejer 10,5 og er 75 lang  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.