Anonym skriver:
Jeg har det såååå underligt, kan slet ikke finde rundt i mine følelser for tiden... For nogle dage siden fik jeg dommen at jeg har en svær depression. Dette kom ærligt talt ikke rigtigt bag på nogen, da jeg for tiden ikke laver andet end at svinge helt vildt i mit humør. (Mest mellem sur og ked).
Nu til det der gør at jeg nu er endnu mere forvirret, sur, ked, skuffet, en smule såret, følelsen af at blive efterladt osv. agtig...
Min "mand" nok nærmere forlovede på 33år skal i aften ud og spise med sin kammerat og senere ud og bowle... og jeg skal så blive her hjemme med vores datter self...
Jeg er så JALOUX jeg er 19, kan ikke engang huske jeg nåede at blive 18 før jeg var gravid med ham og vupti havde et barn. (som jeg selvfølgelig elsker højere end noget andet.) Jeg har ikke været i byen med nogen siden jeg blev 17 og mødte min mand...
ikke fordi jeg ikke har ville, men pga. en aftale vi lavede engang om at vi ikke skal i byen uden hinanden...
Den aftale har vi så anuleret for nogle uger siden, og idag skal manden så i byen med sin kammerat. For lidt siden gik det så op for mig... at den mulighed har jeg ikke mere... Alle mine veninder er flyttet til enten kbh eller længere væk for at studere videre, mens jeg stadigvæk er igang med det samme...
Det slog mig om muligt endnu mere ud end jeg allerede føler mig i forvejen, og nu kan jeg ikke lade vær med at "hade" min mand, for at han stadigvæk har sine venner, og nu kan gå i byen med dem... mens jeg ingen har at gøre noget med.... (Jeg ved godt det helt forkert og taveligt af mig at have det sådan her, men føler altså lidt han svigter mig nu) 
Det MIG der er 19 ung og skal i byen... han er gammel og burde være færdig med det... det burde være ham der skal sidde hjemme og vente på jeg kommer hjem efter at have nyt livet uden familie for en aften...
Undskyld mit sure opstød havde bare virkelig brug for at komme af med min fustration... (staves?)
Ved godt jeg er urimelig... så det behøver i ikke pensle ud...
hvor bor du henne af? jeg kender godt det der skriv privat hvis du skulle ha lyst