Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er det fint...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Hej pigerHer er mit seneste kreative arbejde til FiluccaDet er blevet til 30 små fine lilla blomster med en perle i midten, de er 3 cm i diameter Er blevet super glad for resultatet, og glæder mig bare mere og mere til lillepigen kommer til verden i starten af maj (forhåbelig skal jeg ikke gå meget over) Det i ser i baggrunden er et nyt projekt Tag jer ikke af at det er min fryser der står inde i sengehimlen hehe, skulle jo lige kunne forestille mig, hvordan det kommer til at se ud Der skal disse blomster på hendes myggenet til hendes tremmeseng Dog udvider vi lige farverne med gule og røde blomster Disse skal laves idag Der kommer billeder af det når det er færdigt, og er hængt op inde på hendes værelse om en lille månedes tid tror jegKram Carina og Filucca som syntes der er meget festligt i maven lige nu
Hej pigerHer er mit seneste kreative arbejde til FiluccaDet er blevet til 30 små fine lilla blomster med en perle i midten, de er 3 cm i diameter Er blevet super glad for resultatet, og glæder mig bare mere og mere til lillepigen kommer til verden i starten af maj (forhåbelig skal jeg ikke gå meget over) Det i ser i baggrunden er et nyt projekt Tag jer ikke af at det er min fryser der står inde i sengehimlen hehe, skulle jo lige kunne forestille mig, hvordan det kommer til at se ud Der skal disse blomster på hendes myggenet til hendes tremmeseng Dog udvider vi lige farverne med gule og røde blomster Disse skal laves idag Der kommer billeder af det når det er færdigt, og er hængt op inde på hendes værelse om en lille månedes tid tror jegKram Carina og Filucca som syntes der er meget festligt i maven lige nu
IIh hvor er det flot altså!! sikke en tålmodighed det har krævet
michelledam skriver: Det er altså super fedt lavet. tænkte nok det var detdu havde gjort men ville da lige høre hehe. Selvom jeg ikke rigtig kan lave lign til isabella da hun har sengehimmel med andre ting på. Og hun ikke rigtig bruger insekt net på barnevognen mere da hun nu er 8,5 mdr
Det er altså super fedt lavet. tænkte nok det var detdu havde gjort men ville da lige høre hehe. Selvom jeg ikke rigtig kan lave lign til isabella da hun har sengehimmel med andre ting på. Og hun ikke rigtig bruger insekt net på barnevognen mere da hun nu er 8,5 mdr
Tusind tak Det var også en marridt at ordne det myggenet til tremmesenge. Jeg kunne ikke få et i børne str. anden der var andre motiver på, og det ville jeg jo ikke have heheSå jeg tog i Jysk og købte et til en dobbeltseng og klippede det så selv til (efter min fryser) Da den ca. passer i str. med en tremmeseng hehe Lidt opfindsom måtte jeg jo være
Ismone skriver: Hvor er det fiiint tror også at jeg vil lave det en dag. Hvilken barnevogn er det du har? Odder Zip med hvilket stel?
Hvor er det fiiint tror også at jeg vil lave det en dag. Hvilken barnevogn er det du har? Odder Zip med hvilket stel?
Du siger bare til Vi er ved at lave færdige motiver til at man selv kan sy dem på Altså blomsten (uden perlen) som man så kan købemen skal nok lige smide det ind i en salgstråd en gang når de er klarDet er nemlig en odder zip på xtreame stellet
WonderMOM skriver: Det skal du også være, det ligner sådan noget man kunne købe fra butikkerne, og det kan sagtens gemmes og genbruges igen og igen... Tror lige jeg stjæler din idea, når jeg nu engang skal mit eget
Det skal du også være, det ligner sådan noget man kunne købe fra butikkerne, og det kan sagtens gemmes og genbruges igen og igen... Tror lige jeg stjæler din idea, når jeg nu engang skal mit eget
Det er du velkommen tilDet bliver muligt her om en uge til to at købe motiver af mig og sætte påDer bliver nok mulighed for at købe blomster, biler, traktorer, hjerter, sommerfugle, stjerne og prinsesse/prinsekroner Dog skal man selv sy perler eller hvad man du ellers vil have påDet er pga. at min far har en maskine der kan skære ting ud i filtSå laver vi nogle basis figurer man kan købe i poser med 15 stk. eller 30 stk
Mira0911 skriver: Hvor er det fint...
Tusind tak
Giraffen skriver: IIh hvor er det flot altså!! sikke en tålmodighed det har krævet
ja pyha hehe Den kom også lidt på prøve Og ville bare have det færdig, så glemte jo helt at spise
Ej hvor er det sødt. Er det noget du sælger eller ?
Er helt vildt med navnet. Min datter hedder nemlig Filuca.
Saram skriver: Ej hvor er det sødt. Er det noget du sælger eller ? Er helt vildt med navnet. Min datter hedder nemlig Filuca.
Tusind takJa om et par uger eller sådan nogetMen kun motiverne ikke myggenettetSå bliver der nogle basis figurer man kan købe og selv sy på og designe videre hvis dette lysterEj hvor fint. Der er ikke mange der hedder dette skønne navnHar du kunne finde nogle steder hvad navnet Filuca/Filucca betyder=
Kruse90 skriver: Tusind takJa om et par uger eller sådan nogetMen kun motiverne ikke myggenettetSå bliver der nogle basis figurer man kan købe og selv sy på og designe videre hvis dette lysterEj hvor fint. Der er ikke mange der hedder dette skønne navnHar du kunne finde nogle steder hvad navnet Filuca/Filucca betyder=
Hehe nåeh okay, jeg skal helt sikkert have nogen til at gøre det for mig, for har aldrig rørt en symaskine før.
Nej det er der ikke, faldt over navndet da programmet "mor, far og berømt" kørte hvor jeg fandt ud af at Jason watt's datter hedder Filuca.. Så var jeg bare solgt, i det navn !
Har kun fundet det her: www.navnebetydning.dk/pigenavn/Filuca.shtml
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128