Se lige hvad jeg har lavet:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.740 visninger
28 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

Kruse90

Hej piger

Her er mit seneste kreative arbejde til Filucca
Det er blevet til 30 små fine lilla blomster med en perle i midten, de er 3 cm i diameter Er blevet super glad for resultatet, og glæder mig bare mere og mere til lillepigen kommer til verden i starten af maj (forhåbelig skal jeg ikke gå meget over) Det i ser i baggrunden er et nyt projekt

Tag jer ikke af at det er min fryser der står inde i sengehimlen hehe, skulle jo lige kunne forestille mig, hvordan det kommer til at se ud Der skal disse blomster på hendes myggenet til hendes tremmeseng Dog udvider vi lige farverne med gule og røde blomster Disse skal laves idag Der kommer billeder af det når det er færdigt, og er hængt op inde på hendes værelse om en lille månedes tid tror jeg

Kram Carina og Filucca som syntes der er meget festligt i maven lige nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Troldemommi

nej hvor er de fine :-)

Anmeld

17. februar 2012

WonderMOM

Hold da op.. Den er flot...

Anmeld

17. februar 2012

Mother-love

Hvor er detbare super fedt og kreativt. Hvordan har du sat dem fast i myggenettet?

Anmeld

17. februar 2012

Kruse90

Monica P skriver:

nej hvor er de fine :-)

Tusind tak

Anmeld

17. februar 2012

Kruse90

WonderMOM skriver:

Hold da op.. Den er flot...

Taak Er også vildt tilfreds. Det tog hele dagen igår at sy dem på nettet hehe

Anmeld

17. februar 2012

Kruse90

michelledam skriver:

Hvor er detbare super fedt og kreativt. Hvordan har du sat dem fast i myggenettet?

Tusind tak
Jeg har syet dem fast med lilla broderitråd (da det er stærkere end almindelig sytråd)
De har fået to sting i hver lille blad på blomsten, ved ikke om du kan se det på det lille billede

Og på det store myggenet bliver de også syet fast på samme måde, med farver der passer de de forskellige farvede blomster

Anmeld

17. februar 2012

Mother-love

Kruse90 skriver:

Tusind tak
Jeg har syet dem fast med lilla broderitråd (da det er stærkere end almindelig sytråd)
De har fået to sting i hver lille blad på blomsten, ved ikke om du kan se det på det lille billede

Og på det store myggenet bliver de også syet fast på samme måde, med farver der passer de de forskellige farvede blomster

Det er altså super fedt lavet. tænkte nok det var detdu havde gjort men ville da lige høre hehe. Selvom jeg ikke rigtig kan lave lign til isabella da hun har sengehimmel med andre ting på. Og hun ikke rigtig bruger insekt net på barnevognen mere da hun nu er 8,5 mdr

Anmeld

17. februar 2012

Ismone

Hvor er det fiiint tror også at jeg vil lave det en dag.
Hvilken barnevogn er det du har? Odder Zip med hvilket stel?

Anmeld

17. februar 2012

WonderMOM

Kruse90 skriver:

Taak Er også vildt tilfreds. Det tog hele dagen igår at sy dem på nettet hehe

Det skal du også være, det ligner sådan noget man kunne købe fra butikkerne, og det kan sagtens gemmes og genbruges igen og igen... Tror lige jeg stjæler din idea, når jeg nu engang skal mit eget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.