Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej pigerHer er mit seneste kreative arbejde til FiluccaDet er blevet til 30 små fine lilla blomster med en perle i midten, de er 3 cm i diameter Er blevet super glad for resultatet, og glæder mig bare mere og mere til lillepigen kommer til verden i starten af maj (forhåbelig skal jeg ikke gå meget over) Det i ser i baggrunden er et nyt projekt Tag jer ikke af at det er min fryser der står inde i sengehimlen hehe, skulle jo lige kunne forestille mig, hvordan det kommer til at se ud Der skal disse blomster på hendes myggenet til hendes tremmeseng Dog udvider vi lige farverne med gule og røde blomster Disse skal laves idag Der kommer billeder af det når det er færdigt, og er hængt op inde på hendes værelse om en lille månedes tid tror jegKram Carina og Filucca som syntes der er meget festligt i maven lige nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nej hvor er de fine :-)
Hold da op.. Den er flot...
Monica P skriver: nej hvor er de fine :-)
Tusind tak
WonderMOM skriver: Hold da op.. Den er flot...
Taak Er også vildt tilfreds. Det tog hele dagen igår at sy dem på nettet hehe
michelledam skriver: Hvor er detbare super fedt og kreativt. Hvordan har du sat dem fast i myggenettet?
Hvor er detbare super fedt og kreativt. Hvordan har du sat dem fast i myggenettet?
Tusind takJeg har syet dem fast med lilla broderitråd (da det er stærkere end almindelig sytråd) De har fået to sting i hver lille blad på blomsten, ved ikke om du kan se det på det lille billedeOg på det store myggenet bliver de også syet fast på samme måde, med farver der passer de de forskellige farvede blomster
Kruse90 skriver: Tusind takJeg har syet dem fast med lilla broderitråd (da det er stærkere end almindelig sytråd) De har fået to sting i hver lille blad på blomsten, ved ikke om du kan se det på det lille billedeOg på det store myggenet bliver de også syet fast på samme måde, med farver der passer de de forskellige farvede blomster
Kruse90 skriver: Taak Er også vildt tilfreds. Det tog hele dagen igår at sy dem på nettet hehe
Det skal du også være, det ligner sådan noget man kunne købe fra butikkerne, og det kan sagtens gemmes og genbruges igen og igen... Tror lige jeg stjæler din idea, når jeg nu engang skal mit eget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128