Anbefal en forsikring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

Mira0911

Vi er lige skiftet fra GF til IF... 

GF var virkelig noget lort synes vi, vi lavede ikke andet end at betale regninger der til konstant... 

IF er vi meget glade for, der kan vi betalte forsikringen månedligt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

chael

Chr-Hei skriver:

Det er vi ikke... Er det noget man bare kan blive?

Ja, alle kan blive medlem af FDM. Du får vejhjælp og andre fordele ved at være medlem. Tjek evt hjemmesiden ud.

Det koster 600 kr om året, og derigennem kan man få fordelagtigt forsikringer.

Men jeg mener man skal have været medlem i minimum 6 mdr.

*Camilla

Anmeld

18. februar 2012

Toshiba

Chr-Hei skriver:

Hej Alle..

Ja så skal vi til at have bil nr 2 og derfor kunne vi godt tænke os at hører lidt rundt ved forskellige forsikringer hvad de kan gøre for os, da vi efterhånden har mange forsikringer..

Er der nogle der kan anbefale nogle forsikringsselskaber det er værd at forhører sig ved??

Ved ikke om det har betydning men bor lige i udkanten af sydjylland (troede selv til fornylig det var midtjylland)

Håber nogle vil hjælpe...

jeg har alle mine forsikringer i Tryg (har dog ikke bil)

har aldrig haft problemer med dem - er der skade - er de hurtige til at sende pengene... ofte kun 1 dag

Anmeld

18. februar 2012

christinak

Chr-Hei skriver:

Hej Alle..

Ja så skal vi til at have bil nr 2 og derfor kunne vi godt tænke os at hører lidt rundt ved forskellige forsikringer hvad de kan gøre for os, da vi efterhånden har mange forsikringer..

Er der nogle der kan anbefale nogle forsikringsselskaber det er værd at forhører sig ved??

Ved ikke om det har betydning men bor lige i udkanten af sydjylland (troede selv til fornylig det var midtjylland)

Håber nogle vil hjælpe...

Vi har bauta og er rigtig glade for dem vi gir 5500 årligt for vores bilforsikring og en selvrisiko på 2700 kr

Anmeld

20. februar 2012

Chr-Hei

Tak for alle jeres gode svar.. Jeg må nu igang med at skrive lidt rundt til forskellige forsikringer for at forhører mig

Anmeld

20. februar 2012

Valle81

Vi har tryg og vi er ret tilfreds. Vi har alle vores forsikringer der og når man har det så fik vi fx også tryg vejhjælp gratis. Det er skønt, for det er gratis at få dem ud hvis blev ikke kan starte osv.

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.