I hvert fald IKKE Alka - jeg blev SAA rovrendt af dem, da jeg korte galt. Da jeg skulle betale min forsikring (ca. 2 mdr efter uheldet - den bliver betalt aarligt) skulle jeg af med 22.000kr!!!!!!!!! For en fiat 500?
Og deres service var helt hen i vejret - de sendte mig regninger, saa refunderede de dem, saa sendte de mig nye - der var bare ikke styr paa en skid. Da jeg ringede ind fora t faa en forklaring, maatte kunderservice-medarbejderen tilstaa, at hvis det var hans bil saa havde han flyttet forsikring for laengst...
Flyttede til IF - som har en samarbejdsaftale med den type bil jeg har - ingen problemer overhovedet! Overvejede ogsaa GF - og overvejer det stadigvaek, fordi vi skal lave nogle forsikringsaendringer.
Det kan vaere vaerd at tjekke om en forsikring har henholdvis en samarbejdsaftale med et bestemt bilmaerke, eller om de vaelger at forsikre efter hvor mange km du korer (som f.eks. Alka) - det er nemlig vildt irriterende at skulle tjekke hele tiden, hvor mange km jeres bil har kort, for at styre om forsikringen daekker.
Anmeld