Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Giraffen skriver: "Barnlig sjæl" er måske heller ikke det værste man kan være nu jeg lige tænker lidt over det
"Barnlig sjæl" er måske heller ikke det værste man kan være nu jeg lige tænker lidt over det
Det tænker jeg også
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Giraffen skriver: man må nemlig alt når man er gravid! var alene hjemme igår aftes og der endte aftensmaden med at blive en pose chips og 6 flødeboller (oups)
man må nemlig alt når man er gravid! var alene hjemme igår aftes og der endte aftensmaden med at blive en pose chips og 6 flødeboller (oups)
haha! ÅRH jeg saaaavner det
HeidiØ skriver: haha! ÅRH jeg saaaavner det
det ska måske siges at det også kunne ske før
er lidt af den indstilling at hvis man er fysisk aktiv og spiser nogenlunde varieret ellers så gør sådan noget ingenting i det store regnestykke
Giraffen skriver: det ska måske siges at det også kunne ske før er lidt af den indstilling at hvis man er fysisk aktiv og spiser nogenlunde varieret ellers så gør sådan noget ingenting i det store regnestykke
Det kan jeg godt forstå! Min kæreste har det ligesådan Desværre er jeg ik fysisk aktiv nok til 6 flødeboller
sarahb skriver: Jeg kan DESVÆRRE ikke lidt yougurt af nogen slags eller mælk. Så jeg spiser voksen morgenmad, måske.. Boller osv.. Gad så godt jeg kunne lidt yougurt, det er så nemt og let.
Jeg kan DESVÆRRE ikke lidt yougurt af nogen slags eller mælk. Så jeg spiser voksen morgenmad, måske.. Boller osv.. Gad så godt jeg kunne lidt yougurt, det er så nemt og let.
ja det er virkelig noget af det letteste - både yoghurt og morgenmad med mælk til... men boller er nu heller ikke dårlig morgenmad, herhjemme er det meget 'weekend' morgenmad
Giraffen skriver: ja det er virkelig noget af det letteste - både yoghurt og morgenmad med mælk til... men boller er nu heller ikke dårlig morgenmad, herhjemme er det meget 'weekend' morgenmad
Giraffen skriver: uuuh den blir for sur synes jeg... men kan godt li den i de små pakker med chokolade müsli til... mmmmm chokolade müsli
uuuh den blir for sur synes jeg... men kan godt li den i de små pakker med chokolade müsli til... mmmmm chokolade müsli
Chris86 skriver: Hahaha Tror der er en der har en sød tand evt.? Eeeeelsker appelsinen, den er så frisk... får den altid når jeg er syg og ikke kan spise noget rigtigt
Hahaha Tror der er en der har en sød tand evt.? Eeeeelsker appelsinen, den er så frisk... får den altid når jeg er syg og ikke kan spise noget rigtigt
meget sød tand
Giraffen skriver: Jeg er MEGA fan af sødmælks-pære/banan yoghurt og får det hver morgen med frisk frugt (melon, banan, æble eller andet) Så læser jeg her til morgen på siden af pakken "pære banan yoghurten er med sin sødme og ingen klumper et hit hos børn og barnlige sjæle" og Thise var helt overbeviste om at den youghurt der... den var til børn Nu sidder jeg så.... 24 år.... snart højgravid... læser på Universitetet.... Har bil og kæreste og er ret godt sat... og føler mig lidt fjollet fordi jeg åbenbart spiser morgenmad, der er rettet mod børn... og at jeg har grint af min kæreste, der spiser chokoflakers til morgenmad Nå... det blev lidt langt... men hvad mener I om yoghurten?
Jeg er MEGA fan af sødmælks-pære/banan yoghurt og får det hver morgen med frisk frugt (melon, banan, æble eller andet)
Så læser jeg her til morgen på siden af pakken "pære banan yoghurten er med sin sødme og ingen klumper et hit hos børn og barnlige sjæle" og Thise var helt overbeviste om at den youghurt der... den var til børn
Nu sidder jeg så.... 24 år.... snart højgravid... læser på Universitetet.... Har bil og kæreste og er ret godt sat... og føler mig lidt fjollet fordi jeg åbenbart spiser morgenmad, der er rettet mod børn... og at jeg har grint af min kæreste, der spiser chokoflakers til morgenmad
Nå... det blev lidt langt... men hvad mener I om yoghurten?
hihi den er bare såååå good Nam namEj nu sidder jeg her og får lyst til youghurt IGENGodt jeg har noget i køleskabet hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128