Pære Banan Sødmælks Yoghurt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Pære Banan Sødmælksyoghurt

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.201 visninger
28 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

Giraffen

Jeg er MEGA fan af sødmælks-pære/banan yoghurt og får det hver morgen med frisk frugt (melon, banan, æble eller andet)

Så læser jeg her til morgen på siden af pakken "pære banan yoghurten er med sin sødme og ingen klumper et hit hos børn og barnlige sjæle" og Thise var helt overbeviste om at den youghurt der... den var til børn

Nu sidder jeg så.... 24 år.... snart højgravid... læser på Universitetet.... Har bil og kæreste og er ret godt sat... og føler mig lidt fjollet fordi jeg åbenbart spiser morgenmad, der er rettet mod børn... og at jeg har grint af min kæreste, der spiser chokoflakers til morgenmad 

Nå... det blev lidt langt... men hvad mener I om yoghurten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

HeidiØ

Jeg spiser da også yougurt til morgenmad Hihi! Man blir aldrig for gammel til det.. en danone i ny og næ er da osse lækker

meeeen lige den der sys jeg er for sød

Anmeld

17. februar 2012

Chris86

OG den med appelsin...!!!

Anmeld

17. februar 2012

Giraffen

HeidiØ skriver:

Jeg spiser da også yougurt til morgenmad Hihi! Man blir aldrig for gammel til det.. en danone i ny og næ er da osse lækker

meeeen lige den der sys jeg er for sød

jeg har godt prøvet en A38 med müsli... men jeg vender altid tilbage til pærebananen  mmm danone er også lækkert...! er måske lidt en lille sukkergris 

Anmeld

17. februar 2012

pemiro

Giraffen skriver:

Jeg er MEGA fan af sødmælks-pære/banan yoghurt og får det hver morgen med frisk frugt (melon, banan, æble eller andet)

Så læser jeg her til morgen på siden af pakken "pære banan yoghurten er med sin sødme og ingen klumper et hit hos børn og barnlige sjæle" og Thise var helt overbeviste om at den youghurt der... den var til børn

Nu sidder jeg så.... 24 år.... snart højgravid... læser på Universitetet.... Har bil og kæreste og er ret godt sat... og føler mig lidt fjollet fordi jeg åbenbart spiser morgenmad, der er rettet mod børn... og at jeg har grint af min kæreste, der spiser chokoflakers til morgenmad 

Nå... det blev lidt langt... men hvad mener I om yoghurten?

Spiser det hver eneste morgen, netop fordi der ikke er frugtstykker i.. Eer også 24, men kan også stadig spise cocopops osv så jeg må høre til de barnlige sjæle hehe... Men godt det smager det altså

Anmeld

17. februar 2012

Giraffen

Chris86 skriver:

OG den med appelsin...!!!

uuuh den blir for sur synes jeg... men kan godt li den i de små pakker med chokolade müsli til... mmmmm chokolade müsli 

Anmeld

17. februar 2012

Giraffen

pemiro skriver:

Spiser det hver eneste morgen, netop fordi der ikke er frugtstykker i.. Eer også 24, men kan også stadig spise cocopops osv så jeg må høre til de barnlige sjæle hehe... Men godt det smager det altså

"Barnlig sjæl" er måske heller ikke det værste man kan være nu jeg lige tænker lidt over det  

Anmeld

17. februar 2012

HeidiØ

Giraffen skriver:

jeg har godt prøvet en A38 med müsli... men jeg vender altid tilbage til pærebananen  mmm danone er også lækkert...! er måske lidt en lille sukkergris 

Hihi det er også i orden .. Især når man er gravid!!  .. uuuhm mælkesnitte!

Anmeld

17. februar 2012

Mumto3

Herhjemme er det kun børnene der spiser den. Hos os er det 'syge yogurten' forstået på den måde, at når man er syg så må man få pærebananyogyrt og ellers ikke. Børnene glæææder sig til de er syge så de kan få lov at få den  det er lidt sjovt...., men super godt, hvis de har feber og ikke rigtig lyst til mad, så ved jeg at jeg har noget til dem de bare sluger!

Anmeld

17. februar 2012

Giraffen

HeidiØ skriver:

Hihi det er også i orden .. Især når man er gravid!!  .. uuuhm mælkesnitte!

man må nemlig alt når man er gravid! var alene hjemme igår aftes og der endte aftensmaden med at blive en pose chips og 6 flødeboller (oups)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.