Min første kage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.138 visninger
31 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

MomInTheMaking

Den blev lidt bulet og kanten er ikke så pæn. Jeg havde kun en slags fondant, så måtte være lidt kreativ med noget frugtfarve og nogle kandiserede violer, for at få lidt liv i den xD

Men jeg synes alt i alt at jeg fik et ret godt resultat taget mine begrænsede midler og erfaring i betragtning.

Jeg brugte almindelige lagkagebunde, da det bare var for at prøve at arbejde med fondant. Ellers er der hinbærmousse og nutella i.. (i mangel på bedre.)

Hvad siger i?

-Sheila

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

livhemdrup

Mom In The Making skriver:

Den blev lidt bulet og kanten er ikke så pæn. Jeg havde kun en slags fondant, så måtte være lidt kreativ med noget frugtfarve og nogle kandiserede violer, for at få lidt liv i den xD

Men jeg synes alt i alt at jeg fik et ret godt resultat taget mine begrænsede midler og erfaring i betragtning.

Jeg brugte almindelige lagkagebunde, da det bare var for at prøve at arbejde med fondant. Ellers er der hinbærmousse og nutella i.. (i mangel på bedre.)

Hvad siger i?

-Sheila

Jeg syns den er rigtig fin. Er vild med din pynt. Er det noget du har lavet i fri hånd??

Anmeld

17. februar 2012

B&J

jeg syntes den er super super flot og især når det er den første kage wow altså

Anmeld

17. februar 2012

Sakris

Ej, hvor er den bare super flot

Anmeld

17. februar 2012

MaleneJensen

Mom In The Making skriver:

Hvad siger i?

-Sheila

den er rigtig flot

Anmeld

17. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

den er super flot må snart tage mig sammen og se om jeg også kan lave sådan en flot kage.

Anmeld

17. februar 2012

MomInTheMaking

livhemdrup skriver:

Jeg syns den er rigtig fin. Er vild med din pynt. Er det noget du har lavet i fri hånd??

mange tak. Både og.. jeg havde en gammel metal udstikker til småkager som var gået i stykker, så jeg bøjede den sammen og tapede den (xD!!!) og så lignede den et blad.. men derfra er det i fri hånd, havde ikke rigtig andet.. haha..

Synes egentlig lidt de ligner planten "julestjerne".. altså bare i lilla..

-Sheila

Anmeld

17. februar 2012

MomInTheMaking

B&J skriver:

jeg syntes den er super super flot og især når det er den første kage wow altså

Ihh.. mange tak..

Anmeld

17. februar 2012

MomInTheMaking

Sakris skriver:

Ej, hvor er den bare super flot

mange tak.

Anmeld

17. februar 2012

MomInTheMaking

MaleneJensen skriver:

den er rigtig flot

Tusind tak,.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.