fastelavn? hvad skal jers være

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

ESV

Jeg har desværre ikke noget billede men emilie på 2 år skal være mariehøne. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Hvem?

sofies skriver:

Hvor ser han da bare fantastisk ud

Anmeld

17. februar 2012

Hvem?

sofies skriver:

Hjææælp mig - det havde jeg helt glemt  Guide til sådan laver du et sejt outfit til din to årige søn søges .... ASAP

Mig??

Anmeld

17. februar 2012

Nadia&Daniel

mor-30/10/09:) skriver:

ja det siger det hele hvad skal jers børn være til fastelavn min søn skal holde fastelavn nede i dp imorgen han er peterpan

Laura på 15 mdr. - skal være en lille fe

Anmeld

17. februar 2012

*Sofie*

ja det siger det hele hvad skal jers børn være til fastelavn min søn skal holde fastelavn nede i dp imorgen han er peterpan

Har afleveret en smuk prinsesse Fiona i vuggestuen i dag
Sætter et billede ind senere.

Anmeld

17. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka skal være Spiderman og Lina skal være Mariehøne. Har ingen billeder endnu, da de først holder fastalavn næste fredag i institutionen.

Anmeld

17. februar 2012

sofies

Bondefruen skriver:

Mig??

Det er okay - De holder først på mandag, kunne heller ikke forstå hvordan jeg kunne overse det Så jeg vil ud og se om jeg kan finde et outfit der har med biler at gøre i dag, han elsker biler for tiden ... Men hold da op jeg fik det helt dårligt med mig selv da jeg lige troede det var i dag og jeg havde byttet dagene. Men de holder det bare en anden dag hvor han går. Så jeg er ikke den dårligste mor ever alligevel

Anmeld

17. februar 2012

Sildefisk

MoarHvidovre skriver:

Luka skal være Spiderman og Lina skal være Mariehøne. Har ingen billeder endnu, da de først holder fastalavn næste fredag i institutionen.

Helt det samme her, de holder det på mandag 

Anmeld

17. februar 2012

MelikkazMoar

mikkel ville ha været Batman. men der var ikke flere kostumer. så han bliver Buzz ligthyear. og melikka skal være en lille bi-prinsesse <3

Anmeld

17. februar 2012

Polkaprik

Har ikke noget billede endnu, men min datter på snart 4 år skal være pandekage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.