fastelavn? hvad skal jers være

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.200 visninger
28 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

Christina :-)

ja det siger det hele hvad skal jers børn være til fastelavn min søn skal holde fastelavn nede i dp imorgen han er peterpan

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Hvem?

mor-30/10/09:) skriver:

ja det siger det hele hvad skal jers børn være til fastelavn min søn skal holde fastelavn nede i dp imorgen han er peterpan

Sidste år var Lauge Pirat, hvor han også vandt som "bedst udklædt"  

I år, tror jeg at Hjalte (som endnu ikke er blevet klippet og har egentlig meeeget langt hår) ska være rocker eller punker, Lauge tror jeg ska være Landmand/bonderøv, da han elsker hans John Deere kasket(og selvfølgelig alle hans maskiner 

Anmeld

16. februar 2012

Christina :-)

Bondefruen skriver:

I år, tror jeg at Hjalte (som endnu ikke er blevet klippet og har egentlig meeeget langt hår) ska være rocker eller punker, Lauge tror jeg ska være Landmand/bonderøv, da han elsker hans John Deere kasket(og selvfølgelig alle hans maskiner 

han ser også sød ud

Anmeld

16. februar 2012

Hvem?

han ser også sød ud

Anmeld

16. februar 2012

sofies

Bondefruen skriver:

Hvor ser han da bare fantastisk ud

Anmeld

16. februar 2012

sofies

Hvor er han fin ...

Anmeld

16. februar 2012

Mamalou

Min søn Villads på 9 måneder skal være kanin. Det faldt ikke i god jord hos farmand, som nok forestillede sig noget mere drenget, men dragten kostede kun 50 kr, så det afgjorde det. Villads har ikke prøvet dragten endnu, så har desværre ingen billeder at vise!

Vh. Louise

Anmeld

16. februar 2012

sofies

Hjææælp mig - det havde jeg helt glemt  Guide til sådan laver du et sejt outfit til din to årige søn søges .... ASAP

Anmeld

16. februar 2012

MariaKyedDK

min søn på 5 år skal være en dæmon 

Anmeld

16. februar 2012

M&M's Mor

den store på 4 skal være bamse og den lille på 2 skal være kylling...næbbet er hun dog ikke helt tryg ved så derfor er det ikke med på billedet...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.