Planer for weekenden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Mamalou

rogerrasch skriver:

ja lige præcis gør heller ikk noget der går noget tid før lysten kommer tilbage efter fødslen, for kan først komme til lægen og på p-piller 8 uger efter, så vi må holde os i skindet indtil da

Præcis. Det er måske også rart nok lige at "falde på plads" efter fødslen Du må have rigtig meget held og lykke med den kommende fødsel. Jeg glæder mig til at læse beretningen - og se billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Mamalou

Månsson skriver:

Det er hvis også noget med at man skal have sex 7 gange inden for kort tid og være i præ fødsel for at det virker

Det vidste jeg ikke... 7 gange lyder vildt... Hvem kan holde til det? Ihvertfald ikke en højgravid

Anmeld

16. februar 2012

Mamalou

StineW79 skriver:

Arbejde, arbejde, arbejde!! Ja det er hav jeg ska. Kærsten og datteren ska bare slappe af og hygge. God weekend til jer vh stine

Weekend arbejde burde være ulovligt

Du må også have en god weekend, trods arbejde!

Vh. Louise 

Anmeld

16. februar 2012

rogerrasch

Mamalou skriver:

Præcis. Det er måske også rart nok lige at "falde på plads" efter fødslen Du må have rigtig meget held og lykke med den kommende fødsel. Jeg glæder mig til at læse beretningen - og se billeder

tusind tak håber det er en fødsel der kommer til at gå godt og blive en god oplevelse så jeg ikke bliver alt for skræmt for at få flere børn fødselsberetning og billeder skal nok komme så snart jeg har tid og overskud efter jeg er kommet hjem

Anmeld

16. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mamalou skriver:

Weekend arbejde burde være ulovligt

Du må også have en god weekend, trods arbejde!

Vh. Louise 

He Hé ja indimellem, især fordi det nu hedder hver anden weekende, i stedet for hver trejede, som det var før! Men elsker nu mit arbejde det meste af tiden! Og ka jo også heldigvis se frem til snart at gå på barsel, så det hjælper! Vh stine

Anmeld

16. februar 2012

Aabye

Vi skal stille til hundeudstilling på lørdag.. Det glæder jeg mig rigtig meget til.. Mest for at se hvordan det går denne gang.. Vores hund er dobbelt champion, så nu er det mest for sjov at vi stiller med hende, selvom vi stiler efter et internationalt championat..

Den lille (nu store) skal passes hos mormor hele weekenden, så det bliver dejligt at have lidt tid for sig selv..  

Anmeld

16. februar 2012

Mamalou

Zitan skriver:

Vi skal stille til hundeudstilling på lørdag.. Det glæder jeg mig rigtig meget til.. Mest for at se hvordan det går denne gang.. Vores hund er dobbelt champion, så nu er det mest for sjov at vi stiller med hende, selvom vi stiler efter et internationalt championat..

Den lille (nu store) skal passes hos mormor hele weekenden, så det bliver dejligt at have lidt tid for sig selv..  

Dét er så noget jeg slet ikke ved noget om, men det lyder spændende. Har du ikke et billed af din hund? Som du vil dele?

Helt sikkert skønt med tid for sig selv!

Anmeld

16. februar 2012

L&V

Mamalou skriver:

Det vidste jeg ikke... 7 gange lyder vildt... Hvem kan holde til det? Ihvertfald ikke en højgravid

He he nej det er tosset det var min jm der sagde det da jeg bare ville ha ungen ud og gik med mange planer og dem manede hun grundigt til jorden

Anmeld

16. februar 2012

L&V

Min mand og jeg skal ud og lege unge for første gang siden sukkermåsen kom til verden. Glæder mig helt vildt da jeg ikke har set flere af dem i over et år

Anmeld

16. februar 2012

Mamalou

Månsson skriver:

Min mand og jeg skal ud og lege unge for første gang siden sukkermåsen kom til verden. Glæder mig helt vildt da jeg ikke har set flere af dem i over et år

Det lyder til at blive en god weekend 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.