Planer for weekenden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

Mamalou

Hej til alle, der læser med

Så er det torsdag aften og en weekend står snart for døren... Hvad skal I lave?

Vores weekend er ret booket op. Bonusdatteren er i huset til mandag, og vi skal fejre hendes fødselsdag på lørdag. Der kommer 14 gæster, 4 stk kommer allerede i morgen og bliver til søndag.

På søndag skal vi alle fire - Kæresten, Lucca, Villads og jeg - til fastelavnsfest, hvor Lucca skal være prinsesse og Villads Kanin (hvilket kæresten ikke var helt enig i ).

God weekend til alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

rogerrasch

Mamalou skriver:

Hej til alle, der læser med

Så er det torsdag aften og en weekend står snart for døren... Hvad skal I lave?

Vores weekend er ret booket op. Bonusdatteren er i huset til mandag, og vi skal fejre hendes fødselsdag på lørdag. Der kommer 14 gæster, 4 stk kommer allerede i morgen og bliver til søndag.

På søndag skal vi alle fire - Kæresten, Lucca, Villads og jeg - til fastelavnsfest, hvor Lucca skal være prinsesse og Villads Kanin (hvilket kæresten ikke var helt enig i ).

God weekend til alle!

jeg tror bare at vi skal slappe af og forberede os da min fødsel bliver sat igang på søndag ( førstegangsfødende ) så er ret nervøs hehe

Anmeld

16. februar 2012

Mamalou

rogerrasch skriver:

jeg tror bare at vi skal slappe af og forberede os da min fødsel bliver sat igang på søndag ( førstegangsfødende ) så er ret nervøs hehe

Det kan godt kræve lidt mental foreberedning, selvom det sikkert går godt Hvordan kan det være, at du skal sættes igang?

Anmeld

16. februar 2012

rogerrasch

Mamalou skriver:

Det kan godt kræve lidt mental foreberedning, selvom det sikkert går godt Hvordan kan det være, at du skal sættes igang?

det er fordi jeg idag er 41+0 og er øm øverst i maven og konstant kløe på overarme, ben og mave, så de vil sætte det langsomt igang søndag morgen via. en stikpille

Anmeld

16. februar 2012

Mamalou

rogerrasch skriver:

det er fordi jeg idag er 41+0 og er øm øverst i maven og konstant kløe på overarme, ben og mave, så de vil sætte det langsomt igang søndag morgen via. en stikpille

Jeg gik selv 10 dage over tid, så jeg ved det ikke er rart... Jeg skulle have været sat i gang med torsdagen, hvor bettemanden kom om mandagen, så har desværre ingen gode råd. Jeg har hørt at sex kan hjælpe en fødsel igang, så måske I skulle bruge weekenden på det Så slipper du for en igangsættelse - hvis du altså er heldig (og har overskud)

Anmeld

16. februar 2012

rogerrasch

Mamalou skriver:

Jeg gik selv 10 dage over tid, så jeg ved det ikke er rart... Jeg skulle have været sat i gang med torsdagen, hvor bettemanden kom om mandagen, så har desværre ingen gode råd. Jeg har hørt at sex kan hjælpe en fødsel igang, så måske I skulle bruge weekenden på det Så slipper du for en igangsættelse - hvis du altså er heldig (og har overskud)

ja har fået at vide at sex kan sætte igang, men har bare hverken overskud eller lysten fortiden nu vil jeg bare gerne have min søn ud så den lyst kan komme tilbage igen for min mands skyld

Anmeld

16. februar 2012

Mamalou

rogerrasch skriver:

ja har fået at vide at sex kan sætte igang, men har bare hverken overskud eller lysten fortiden nu vil jeg bare gerne have min søn ud så den lyst kan komme tilbage igen for min mands skyld

Jeg havde det på samme måde! For mit vedkommende, kom lysten ikke med det samme. Der gik nogen tid. Kan sagtens følge dig. Sex er ikke lige det første man tænker på, når man er høj gravid!

Anmeld

16. februar 2012

rogerrasch

Mamalou skriver:

Jeg havde det på samme måde! For mit vedkommende, kom lysten ikke med det samme. Der gik nogen tid. Kan sagtens følge dig. Sex er ikke lige det første man tænker på, når man er høj gravid!

ja lige præcis gør heller ikk noget der går noget tid før lysten kommer tilbage efter fødslen, for kan først komme til lægen og på p-piller 8 uger efter, så vi må holde os i skindet indtil da

Anmeld

16. februar 2012

L&V

Mamalou skriver:

Det er hvis også noget med at man skal have sex 7 gange inden for kort tid og være i præ fødsel for at det virker

Anmeld

16. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Arbejde, arbejde, arbejde!! Ja det er hav jeg ska. Kærsten og datteren ska bare slappe af og hygge. God weekend til jer vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.