Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor langt er du henne?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har desværre ingen gode råd mht. til faderen, men jeg kender dine tanker med din mormor Jeg var tættest på min mormor, og hun døde 10 mrd. før jeg blev gravid. Jeg ville så gerne have delt det med hende
Du får en masse kram herfra
nettemor skriver: Hvor langt er du henne?
33+5 uger henne, så der er ikke længe tilbage.. men stadigvæk kræft er jo ikke en sygdom at spøge med! og jeg var ude ved hende igår og kunne bare se hun fik det dårligere og dårligere så er blevet meget bange for at hun snart forlader os.. og især inden hun ser min søn!
Babymor2010 skriver: Jeg har desværre ingen gode råd mht. til faderen, men jeg kender dine tanker med din mormor Jeg var tættest på min mormor, og hun døde 10 mrd. før jeg blev gravid. Jeg ville så gerne have delt det med hende Du får en masse kram herfra
ååh det må da have været så forfærdelig! jeg ønsker og håber på at hun er her når min søn kommer til verden.. der er ikke længe til termin, men med en kræft sygdom kan 6 uger være for længe
Anonym skriver: ååh det må da have været så forfærdelig! jeg ønsker og håber på at hun er her når min søn kommer til verden.. der er ikke længe til termin, men med en kræft sygdom kan 6 uger være for længe
Ja det var bestemt ikke sjovt, men hun fik fred til sidst
Jeg krydser alt hvad jeg kan, for at du kan nå det
Babymor2010 skriver: Ja det var bestemt ikke sjovt, men hun fik fred til sidst Jeg krydser alt hvad jeg kan, for at du kan nå det
ja hvis de har det så skidt af smerter, er det bedre for dem at få fred jo!
& håber jeg virkelig også!
Anonym skriver: 33+5 uger henne, så der er ikke længe tilbage.. men stadigvæk kræft er jo ikke en sygdom at spøge med! og jeg var ude ved hende igår og kunne bare se hun fik det dårligere og dårligere så er blevet meget bange for at hun snart forlader os.. og især inden hun ser min søn!
Ja jeg forstå godt dine følelser
Jeg hvad jeg kan for at hun når at opleve at møde din søn
nettemor skriver: Ja jeg forstå godt dine følelser Jeg hvad jeg kan for at hun når at opleve at møde din søn
ååh tak! håber jeg virkelig! det betyder nemlig også meget for hende!
AalborgPigen skriver:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128