Muffin.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.032 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

Diana...

Godaften i skønne kvinder. 

Min søn skal holde sin 3 års fødselsdag for børnehaven på tirsdag, og der skal vi have nogen muffin. Jeg lavet nogen gulerøds muffin idag og dem kunne han bare ikke lide så det går jo ikke 

Er der noget der har en GOD opskrift på nogen gode muffin som jeg må få??? BE OM he he 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

sannekdp

Banan/chokolade cupcakes:

3 æg
170 g sukker
2 tsk vanillesukker
125 g hvedemel
1 tsk bagepulver
100 g smeltet, afkølet smør
2 modne bananer (moset)
100 g hakket chokolade

Pisk æg, sukker og vaniljesukker til en luftig æggesnaps. Bland mel og bagepulver sammen og vend det forsigtigt i dejen, skiftevis med smørret. Vend de mosede bananer og chokoladen i. Fyld i formene og bag ca. 15 min ved 200 grader (alm. ovn)

Anmeld

15. februar 2012

Diana...

sannekdp skriver:

Banan/chokolade cupcakes:

3 æg
170 g sukker
2 tsk vanillesukker
125 g hvedemel
1 tsk bagepulver
100 g smeltet, afkølet smør
2 modne bananer (moset)
100 g hakket chokolade

Pisk æg, sukker og vaniljesukker til en luftig æggesnaps. Bland mel og bagepulver sammen og vend det forsigtigt i dejen, skiftevis med smørret. Vend de mosede bananer og chokoladen i. Fyld i formene og bag ca. 15 min ved 200 grader (alm. ovn)

Ej det lyder godt nok lækkert dem må vi prøve! Tak. 

Anmeld

16. februar 2012

sannekdp

synes også de er rigtige gode herhjemme

Anmeld

16. februar 2012

sarahb

Jeg har en opskrift på de vildeste chocolate mudcake muffins, Men ved ikke om der er for meget gods i dem til en børnefødselsdag

Anmeld

16. februar 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
sarahb skriver:

Jeg har en opskrift på de vildeste chocolate mudcake muffins, Men ved ikke om der er for meget gods i dem til en børnefødselsdag

Må vi ikke få en opskrift, blev helt nysgerrig ))

Anmeld

16. februar 2012

Diana...

sarahb skriver:

Ja det ved jeg heller ikke  Men vil gerne have opskriften alligevel  Jeg synes det er rigtig svært de får altid kage til børnefødselsdagene men jeg synes bare det er meget med alt det andet de også får så tænkte jeg bare kunne lave nogen små muffin. 

Anmeld

16. februar 2012

B&J

Her er en lækker luftig chokolade kage. har dog ikke prøve med det glasur oven på men hvid glasur med farvede krømmel mums

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=28943

og her er en ananas kage lækker luftig også og smager super godt

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=11576

Anmeld

16. februar 2012

*Sofie*

sarahb skriver:

Mmm, den opskrift ku jeg godt tænke mig

Anmeld

16. februar 2012

dola

Diana... skriver:

Godaften i skønne kvinder. 

Min søn skal holde sin 3 års fødselsdag for børnehaven på tirsdag, og der skal vi have nogen muffin. Jeg lavet nogen gulerøds muffin idag og dem kunne han bare ikke lide så det går jo ikke 

Er der noget der har en GOD opskrift på nogen gode muffin som jeg må få??? BE OM he he 

Knus Diana

Den her opskrift bruger jeg meget, især hvis jeg har nogle overmodne bananer. Og hvis de er meget overmodne skære jeg sukkeret ned til en tredjedel, og så tilsætter jeg 100 - 200 gram chokolade..

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=5971

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.