småtspisende og natmad....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.937 visninger
17 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

tweety2060

Halløj...
Jeg har en datter på 17 mdr., som er en utrolig småtspisende pige. Hun trives og er alderssvarende, leger og griner. Hun får i forbindelse med natputningen en flaske med MME. Hun tager den fint og Jeg giver hende den "for så er jeg sikker på hun har fået noget til natten"... Men tænker vi skal over på noget andet.
Så mit spørgsmål er ; Hvad får jeres børn inden de skal sove??
Tænker lidt at hun glæa gate noget, især hvis hun ikke har spist så meget aftensmad, men ved ikke om jeg bare er pylret
Så kom frisk med gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

tweety2060

tweety2060 skriver:

IHjælpeHalløj...
Jeg har en datter på 17 mdr., som er en utrolig småtspisende pige. Hun trives og er alderssvarende, leger og griner. Hun får i forbindelse med natputningen en flaske med MME. Hun tager den fint og Jeg giver hende den "for så er jeg sikker på hun har fået noget til natten"... Men tænker vi skal over på noget andet.
Tænker lidt at hun glæa gate noget, især hvis hun ikke har spist så meget aftensmad, men ved ikke om jeg bare er pylret

Glæda gate=skal have

Anmeld

15. februar 2012

tweety2060

tweety2060 skriver:

IHjælpeHalløj...

Glæda gate=skal have

Anmeld

15. februar 2012

K&S

tweety2060 skriver:

Halløj...

Anton er 18 måneder og vi spiser aftensmad ca. 17.30 og så bliver han puttet ca. 19.00 - han får ikke noget inden sengetid, selvom han ikke spiser noget særligt til aftensmad :-)

Anmeld

15. februar 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
tweety2060 skriver:

Halløj...

Jeg har en på snart 17 måneder. Og han får stadig sin natflaske. + han vågner om natten og får en igen, Og igen når han vågner. Altså 3 flasker.. han er også småt spisende om dagen..

Anmeld

15. februar 2012

nilleliv

min datter er også ret småtspisende og hun har desværre ikke taget meget på siden hun var 9 mdr (hun er 14 mdr). Hun har ikke fået flaske siden hun var 11 mdr. En overgang gav vi hende frugt inden putning, men eftersom hun ikke har taget på, får hun nu en portion grød med ekstra fedtstof og lidt frugtmos, så det glider letter ned 

Håber det kunne bruges til lidt 

Anmeld

15. februar 2012

Laulund87

Jeg ville klart give noget grød af en art inden sengetid, måske havregrød? Eller bare noget hun kan lide

Har selv en datter som er meget småtspisende og hun får proteindrik lige inden hun får børstet tænder. Der er ret dyrt, men kan I få grød eller andet i hende lige inden, ville det være super.

Anmeld

15. februar 2012

serinasmor

Serina er normalt en storspiser .. hun får vand inden sengetid

de dage hvor hun ikke rigtigt har spist får hun også bare vand- med mindre vi har spist kl 17 og hun beder om mad inden hun skal sove 

Anmeld

15. februar 2012

tweety2060

K&S skriver:

OOghhaham

Anton er 18 måneder og vi spiser aftensmad ca. 17.30 og så bliver han puttet ca. 19.00 - han får ikke noget inden sengetid, selvom han ikke spiser noget særligt til aftensmad :-)

OG han sover hele natten? Ville bare have det bedst med at hun får noget.... Nok fordi hun ikke har taget på i et godt stykke tid...

Anmeld

20. februar 2012

tweety2060

Aisha skriver:

Jeg har en på snart 17 måneder. Og han får stadig sin natflaske. + han vågner om natten og får en igen, Og igen når han vågner. Altså 3 flasker.. han er også småt spisende om dagen..

Vi kan sagtens holde os til den ene flaske.... Har du /i gjort jer tanker om hvornår flasken skal stoppe og skal den så bare stoppe helt eller skal den afløses af noget andet???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.