fik i blomster/gave igar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

blomst84

Jeg fik blomster troede ikke jeg fik noget, men dejligt med en overraskelse, da min mand ALDRIG kommer med blomster  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Clisolka

Maja84 skriver:

Nej, og må indrømme jeg også er imod Valentines dag, synes det er en amerikansk tradition, og samtidig en lidt fesen en af slagsen, hvor der forventes en masse af partneren, jeg vil hellere overraskes en anden dag, eller mærke i hverdagen at jeg er elsket end forvente blomster på en dag andre har bestemt, fordi at det gør man da
Elsker min mand og vi holder ikke Valentins dag

Jeg har det på samme måde 

Jeg vil hellere overraskes en helt anden dag - som f.eks. for 14 dage siden, da jeg fik 30 roser en dag jeg kom hjem fra arbejde 

Anmeld

15. februar 2012

Diana...

Jeg fik ingen ting vi går slet ikke op i den dag så det er helt fint med mig  Dog skal han høre for det hver gang alligevel (bare for sjovt) Og hans undskyldning denne gang var at han købte dem i sidste uge og gemte dem i bilen men de kunne ikke tåle frost så han smed dem ud BLA griner 

Anmeld

15. februar 2012

Lone Jakobsen

ja jeg fik begge dele, men det er nu mest fordi det er vores bryllupsdag, og årsdagen for vores første møde.

Anmeld

15. februar 2012

Nanastep

Jeg fik gave og blomster
3store røde roser og gavekort til hot Stone massage

Anmeld

15. februar 2012

Chris86

Hvis en mand benytter sig af denne ene dag og giver blomster osv., så fejler han resten af årets 364 dage! Og ja min kæreste fejler så hele 355 dage synes valentines day er noget vås

Anmeld

15. februar 2012

Hvem?

Fik en biftur med manden, vi har ikke været alene afsted efter vi har fået drengene - det var meget mærkeligt at prøve, følte hele tiden jeg havde glemt noget, og det havde jeg jo, men mormor var heldigvis hjemme ved os med drengene

Og vi havde en hyggelig tur

Anmeld

15. februar 2012

Filuca

Jeg fik ikke noget, og gav heller ikke noget til min mand, men til gengæld har vi benyttet os af et af de valentinestilbud, som alle rejseselskaberne udbyder, så vi skal til Gran Canaria til april

Anmeld

15. februar 2012

Kløver

Babymor2010 skriver:

IHuHuIGuGunGu

Jeg har det på samme måde 

Jeg vil hellere overraskes en helt anden dag - som f.eks. for 14 dage siden, da jeg fik 30 roser en dag jeg kom hjem fra arbejde 

Hvor dejligt. Glæden bliver da også bare større når den kommer overrasket end når den er forventet

Anmeld

15. februar 2012

raca

næ for jeg syntes det er noget pjat...

jeg vil ikke havde dikteret af detailhandlen hvornår min mand skal give mig gaver.

det klare vi fint selv..

og ja for mig er det bare en komercel tradition.. som nogle snedige folk har fundet på at impotere,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.