fik i blomster/gave igar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: fik i blomster/gave igar?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.466 visninger
34 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

lucas<3

jep gjorder i det?

jeg fik ikke noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

FruStolpe

lucas<3 skriver:

jep gjorder i det?

jeg fik ikke noget..

-ingenting her

Anmeld

15. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg fik ingenting og det er helt okay, for det havde vi aftalt.
Udover valentines day havde vi også 6 års dag igår. Men vi snakkede om at det var udnødvendigt i år at give gaver i det vi har en del uforudsete regninger vi skal betal, en lille fartbøde, tandlægeregning (operation), en mekaniker regning og så sparer vi jo en del sammen til bebs.. Så i år blev vi enige om at den positive test d. 16 januar var vores 6 års gave.

Anmeld

15. februar 2012

FruK

Jeg gjorde ikke - og det gjorde han heller ikke. Vi er enige om, at det ikke er vigtigt for os.

Vi vil begge to langt hellere have en overraskelse en anden dag - end på en dag, hvor det næsten forventes.

Anmeld

15. februar 2012

Fenja09

For første gang i 5 år fik jeg en gave på Valentines Day - vi fejrer det ikke herhjemme  Kæresten købte en gave til sig selv fra mig ( uden jeg vidste det hehe).

/Fenja

Anmeld

15. februar 2012

MorEllen

Jeg fik ikke noget andet end det hverdagslige dejlige kys Men jeg verken ønskede eller forventede noget andet Synes det er meget mere romantisk at få/give noget til sin kære på andre dager end lige valentinsdagen. I mine øjne er valentinsdagen en klichè..

Anmeld

15. februar 2012

lycly

Jeg fik både blomster, chokolade, parfume og blade (jeg elsker at læse bolig og mode blade) Synes egentlig at Valentins dag er noget opreklameret fis. Men det er jo altid rart at få blomster og gaver

Anmeld

15. februar 2012

Nolle

Jeg gik en lille gave - men så får jeg heller ikke nogen gave de næste 2 år, da det var en ny mobil , og han fik ikke en skid, torde ikke han ville giv mig den

Anmeld

15. februar 2012

Kløver

Nej, og må indrømme jeg også er imod Valentines dag, synes det er en amerikansk tradition, og samtidig en lidt fesen en af slagsen, hvor der forventes en masse af partneren, jeg vil hellere overraskes en anden dag, eller mærke i hverdagen at jeg er elsket end forvente blomster på en dag andre har bestemt, fordi at det gør man da
Elsker min mand og vi holder ikke Valentins dag

Anmeld

15. februar 2012

Muffin_girl

lucas<3 skriver:

jep gjorder i det?

jeg fik ikke noget..

Jeg fik en tur ud og spise  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.