Nu vi er ved pulverkur...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

AnneBJ

Zafir skriver:

Helt kanon!!!! Det er ca sådan jeg har tænkt mig at gøre det også. Bare lige et par måneder... Også tage mig sammen og IKKE snacke for mig hehe. Det er jo også lidt de der antidepressive piller, der gør at man tager lidt mere på

Og ja for filans i fusen, det er mega lækkert det der underlag der!!! - Også at det er så stort
Og altså det ser udsomom at de syntes man kan putte selve underlaget med ind i ovnen... meget underligt. Det gør jeg dog ikke Det er også for stort til min ovn hehe.

Ja jeg var også lidt betænkelig ved de der 220 grader det kan tåle, men det er heldigvis også for stort til min ovn

Hvis du undlader at snacke, og drikke sukkerholdige drikke, tror jeg du kan smide 5 kg på 6 uger.. Bare et gæt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Zafir

AnneBJ skriver:

Ja jeg var også lidt betænkelig ved de der 220 grader det kan tåle, men det er heldigvis også for stort til min ovn

Hvis du undlader at snacke, og drikke sukkerholdige drikke, tror jeg du kan smide 5 kg på 6 uger.. Bare et gæt!

Bliver spændende

En hverdagskur, med omtanke i weekenden.

Krydser fingre...!!!

Anmeld

15. februar 2012

2børn2

Generelt skal der jo "bare"gennemgående sund kost og nok mad...
Og så Cross træning.. 20 min om dagen, "fri" i weekenden.
Jeg bruger www.bodyrock.tv og har tabt 3 kg på 3 uger ved bare at komme i gang. Din krop begynder automatisk at kræve sunde ting og væmmes ved det forkerte...

Tit er det fordi man enten spiser forkert/ lidt eller ikke rører sig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.