Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zafir skriver: Helt kanon!!!! Det er ca sådan jeg har tænkt mig at gøre det også. Bare lige et par måneder... Også tage mig sammen og IKKE snacke for mig hehe. Det er jo også lidt de der antidepressive piller, der gør at man tager lidt mere på Og ja for filans i fusen, det er mega lækkert det der underlag der!!! - Også at det er så stort Og altså det ser udsomom at de syntes man kan putte selve underlaget med ind i ovnen... meget underligt. Det gør jeg dog ikke Det er også for stort til min ovn hehe.
Helt kanon!!!! Det er ca sådan jeg har tænkt mig at gøre det også. Bare lige et par måneder... Også tage mig sammen og IKKE snacke for mig hehe. Det er jo også lidt de der antidepressive piller, der gør at man tager lidt mere på Og ja for filans i fusen, det er mega lækkert det der underlag der!!! - Også at det er så stort Og altså det ser udsomom at de syntes man kan putte selve underlaget med ind i ovnen... meget underligt. Det gør jeg dog ikke Det er også for stort til min ovn hehe.
Ja jeg var også lidt betænkelig ved de der 220 grader det kan tåle, men det er heldigvis også for stort til min ovn
Hvis du undlader at snacke, og drikke sukkerholdige drikke, tror jeg du kan smide 5 kg på 6 uger.. Bare et gæt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneBJ skriver: Ja jeg var også lidt betænkelig ved de der 220 grader det kan tåle, men det er heldigvis også for stort til min ovn Hvis du undlader at snacke, og drikke sukkerholdige drikke, tror jeg du kan smide 5 kg på 6 uger.. Bare et gæt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128