Nu vi er ved pulverkur...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.910 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

Zafir

Hvordan skal jeg så gribe det an? Jeg er ikke typen der kan melde mgi helt ud af familien og ikke spise aftensmad fx og det drejer sig også kun om 5 kilo ca...

Men kan jeg tabe mig, hvis jeg spiser pulverkur til morgenmad og frokost og evt. aftensnack? også fx knækbrød uden smør og frugt til mellemmåltiderne

Også naturligvis dropper min elskede kakaomælk - men hvis min pulverkur nu var med kakaosmag, så var det jo fint nok

Jeg har før spist nupo, da jeg var gravid med den der ikke blev, fordi jeg havde SÅ meget kvalme at jeg ikke kunne spise morgenmad. Så det kan jeg godt få ned, syntes bare ikke det mætter så meget og det der allevo siger at de mætter godt

SÅ det SKAL prøves, men tror I at det er en strategi der kunne virke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Zafir skriver:

Hvordan skal jeg så gribe det an? Jeg er ikke typen der kan melde mgi helt ud af familien og ikke spise aftensmad fx og det drejer sig også kun om 5 kilo ca...

Men kan jeg tabe mig, hvis jeg spiser pulverkur til morgenmad og frokost og evt. aftensnack? også fx knækbrød uden smør og frugt til mellemmåltiderne

Også naturligvis dropper min elskede kakaomælk - men hvis min pulverkur nu var med kakaosmag, så var det jo fint nok

Jeg har før spist nupo, da jeg var gravid med den der ikke blev, fordi jeg havde SÅ meget kvalme at jeg ikke kunne spise morgenmad. Så det kan jeg godt få ned, syntes bare ikke det mætter så meget og det der allevo siger at de mætter godt

ja det tror jeg

min søster erstatter kun morgenmad og frokost og ellers spiser som hun plejer. hun taber i gennemsnit 1,2kg om ugen.

so go for it

Anmeld

15. februar 2012

Muffin_girl

Zafir skriver:

Hop da på bølgen  

Anmeld

15. februar 2012

Guldet

Åh jeg gad os godt igang, har nupo i skabet( jordbær ) men kan bare ikke få det ned, synes det smager så klamt., hvordan bærer i jer ad?

Anmeld

15. februar 2012

Zafir

Mor- til pige skriver:

Åh jeg gad os godt igang, har nupo i skabet( jordbær ) men kan bare ikke få det ned, synes det smager så klamt., hvordan bærer i jer ad?

Jeg har altid shaket det med iskold mælk, i stedetfor vand Det gør at det altså ikke smager helt så bvadr. Men jeg er lidt hook på at prøve nogen af de nye der. Allevo eller nutrilett

Jeg gør det sku!!! Fra næste uge. - For vi har lang weekend, så er der sku ikke noget ved at starte på kur

Anmeld

15. februar 2012

Guldet

Zafir skriver:

Jeg har altid shaket det med iskold mælk, i stedetfor vand Det gør at det altså ikke smager helt så bvadr. Men jeg er lidt hook på at prøve nogen af de nye der. Allevo eller nutrilett

Jeg gør det sku!!! Fra næste uge. - For vi har lang weekend, så er der sku ikke noget ved at starte på kur

Ihh hvor er du sej! Er der en starts pakke man kan købe? 

Anmeld

15. februar 2012

Nemesis

Mor- til pige skriver:

Jordbær smager SÅ syntetisk!!! Jeg bruger kun kakaosmagen og den smager som kakaomælk, så for mig er det win win da det er det eneste jeg kan drikke uden jeg er tørstig.

:-) Sisse

Anmeld

15. februar 2012

Zafir

Mor- til pige skriver:

Ihh hvor er du sej! Er der en starts pakke man kan købe? 

Ja - jeg tror jeg køber det der nutrilett, når folk nu siger det smager af cocio

Det kan man jo købe online, også få pengene retur, hvis man ikke er tilfreds. Så jeg køber det NU - så er der ingen vej udenom fra på tirsdag, når det er hverdag igen - Så tager jeg det stille og roligt og gør det i hverdagen. Morgenmad, frokost og natsnack. - Så går jeg til gulerødder og frugter til mellemmåltider. Så må jeg sku kunne smide de der 5 kilo på mavsen

Anmeld

15. februar 2012

AnneBJ

Jeg tabte mig ca. 1 kg om ugen ved at spise nupo morgen og middag. Derimellem fik jeg kun frugt og grønt. Om eftermiddagen evt. knækbrød uden noget på, men ellers frugt og grønt - og så almindelig aftensmad med familien!

Pøj pøj!

P.s. off topic: fik købt et bageunderlag, og det er jo genialt!! fik til gengæld ingen blomster igår, men det havde jeg nok ikke fået alligevel 

Anmeld

15. februar 2012

Zafir

AnneBJ skriver:

Jeg tabte mig ca. 1 kg om ugen ved at spise nupo morgen og middag. Derimellem fik jeg kun frugt og grønt. Om eftermiddagen evt. knækbrød uden noget på, men ellers frugt og grønt - og så almindelig aftensmad med familien!

Pøj pøj!

P.s. off topic: fik købt et bageunderlag, og det er jo genialt!! fik til gengæld ingen blomster igår, men det havde jeg nok ikke fået alligevel 

Helt kanon!!!! Det er ca sådan jeg har tænkt mig at gøre det også. Bare lige et par måneder... Også tage mig sammen og IKKE snacke for mig hehe. Det er jo også lidt de der antidepressive piller, der gør at man tager lidt mere på

Og ja for filans i fusen, det er mega lækkert det der underlag der!!! - Også at det er så stort
Og altså det ser udsomom at de syntes man kan putte selve underlaget med ind i ovnen... meget underligt. Det gør jeg dog ikke Det er også for stort til min ovn hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.