Hjælp til forhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

Mor til Majbørn

jeg er afsted med arbejde i 2 mdr og det giver i hvert fald tid til at tænke og mulighed for at komme ud af hverdagen.... og tid til at tænke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Muffin_girl

EKBJ skriver:

Kom så afsted på den studie rejse i 1 måned eller 2  det vil helt sikkert få dig på andre tanker.. jeg tror personligt at man mister den der følelse af forelskelse når man går op og ned af hinanden hver dag.. men hvis man kommer væk fra hinanden i nogle uger ved jeg fra mit eget forhold at så begynder man sgu og savne den anden person helt vild og det giver den der følelse af forelskelse igen.. tror det er det du har brug for!!

ENIG  

Anmeld

15. februar 2012

Wish

Er helt enig i hvad de andre skriver... Prøv og kom lidt væk fra hinanden, og se om gnisten og savnen dukker op, og hvis den gør, så tag måske snakken om hvad der er gået galt, om det er fordi du ikke er nok dig selv i forholdet, og det så går hen og bliver mest ham.. Du er jo ligeså meget en del af forholdet som han er ..

Sender lige en , og håber på det bedste for jer to

Anmeld

15. februar 2012

katrineoerum

Anonym skriver:

Katrine...

Tror du har ret langt henne af vejen. For du har ret med, jeg skal være min egen klippe, og jeg skal gøre hvad jeg har lyst til.. Vil jo også styrke mit selvværd. Tror faktisk måske det er der mit problem det bunder, at jeg skal kræve mere af livet og mig selv og kæresten. For man skal jo være glad... Altså han er jo en mand der skal have modstand, måske forholdet mere er hans end mit, men det er ikke det han ønsker. Han har sagt flere gange at jeg bare skal være lykkelig og gøre de ting som jeg har lyst til. 

Min tanke er også at jeg går i panik fordi vi har lejlighed, hund og ansvar. Vi er begge 25 og føler os begge måske lidt gamle og sat også jeg modarbejder mig selv. Tror/håber at det bare er en krise vi skal over. Også når vi er igennem så snakker vi bedre sammen og oplever ting sammen. Og alt er godt.. Hvorfor kan man ikke selv bestemme hvad man skal føle. 

Det lyder til at du skal igang med at finde din indre diva. Det kunne måske være en gode ide med noget coaching. Du skal finde dit selvværd frem igen og så skal du lade det skinne ignnem.

Jeg har selv været hvor du er. Min mand er meget ældre end mig og derfor var det ligsom ham der "bestemte". Indtil jeg besluttede mig for at jeg altså ikke gad bruge mit liv på at side hjemme og vente på ham.

Begynd at gøre nogen at de ting du selv gerne vil. Du skal ikke være bange for at han måske synes det er underligt at du gør noget som du ikke plejer. Du skal bare gøre det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.