Først vil jeg sige at jeg min kæreste rigtig højt, vil ikke miste ham for han er altså en god fyr. Jeg tænder stadig på ham og har lyst til at kysse ham..
Men vores forhold har ændre sig meget det sidste år, vi har købt og renovere vores lejlighed, fået en hund, jeg har skiftet arbejde ( var dybt ulykkelig på det gamle og meget stresset) og min kæreste job er han ikke så glad for. Men gnisten er ikke helt den samme og vi har brug for en pause, hvilket vi har snakket om. Men bare pause i den forstandskalholt skal give hinanden Plads.
Lidt om ham, han er den stærke i forholdet der ved hvad han vil have og tager det. Han er selvsikker men inderst inde blød mand en side han sjældent viser synes jeg jeg er den følsomme, som hellere vil gøre andre glade, selvom jeg har det skidt. Og jeg er meget omsognfuld.
Vi har været sammen i 5 år, kærlighed ved første blik.
Nå til mit problem, jeg har en stemme der siger at vi ikke skal være sammen mere.. Og den har snakket i 7 måneder ( efter et vennepar gik fra hinanden) men jeg VIL ikke miste ham, er rimelige sikker på det skal være faren til mit barn.. Men men men nogle gange er han bare for "stærk" til sarte mig, og med mit gamle arbejde gør at min selvværd er ret lav. Og jeg orker ikke at tage de små magt kampe op, jeg giver nemt op på tingene nu, og lukker mig inde med lidt slik og hunden og orker ikke så meget. ALT er en kamp for mig.
Tror måske også bare jeg trænger til at være mig selv, bo alene og finde mig selv. Har altid haft en kæreste! Men tror ikke jeg bliver ved ham pga. Trygheden. Han er min klippe, og han er der for mig på hans måde hver eneste gang. Men den tanke med det ikke skal være os to, den tære på mig. Skal jeg gøre noget ved det?? Vil jo gerne have en familie med ham. det er bare som om vi skal finde hinanden igen og nyde hinanden, og være et par igen. Vil gerne være forelsket i ham igen.
Men omvendt har jeg brug for lidt tid til at finde mig selv. Så spurgte ham hvad han ville sige til jeg rejse på studie rejse i 1-2 måneder. Han syntes det var en god ide, og at han nok skulle sørger for hunden. Der forsvandt tanken med at det ikke skulle være os to. Blev lykkelig igen. Men har lagt ideen lift til siden. Og nu er tanken tilbage...
Hvad skal jeg gøre, er jeg helt sindsyg? Er der nogen som har gode forholds råd?