Hvad vil i vælge (barnevogn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
15. februar 2012

LilleLene

babymus77 skriver:

Den jeg har er super Nice:-) Glæder mig til at tage den i brug:-) Det er i øvrigt en jungle at finde barnevogn syns jeg:-) Det er min 2 emmaljunga og har altid været yderst tilfreds!!!! Havde den første til min søn for 10 år siden:-)

Dejligt

Men syntes bare det mest var dem der var stive i det, hvert tilfælde dem jeg kiggede på i babysam og ønskebørn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har en brio kompakt og den har stiv stel. Jeg hader at gå med en barnevogn det gynger. Det er lige før jeg ka blive helt søsyg af at gå med dem! Selvom den her stiv stel, ka man godt vugge den alligevel, jeg ka bare ik li den der op og ned fornemelse hele tiden. 

Vi havde en låne voge i 2 uger, da vores sku repareres, den ku gynge og det endte med at vi mest brugte vores klapvogn det meste af tiden eller min kærste gik med den. Vh stine

Anmeld

15. februar 2012

projekt-ønskebarn

Vi står mellem odder zip eller emmaljunga big star supreme, er der nogle af disse 2 som i har erfaringer med? 

Anmeld

15. februar 2012

LilleLene

StineW79 skriver:

Vi har en brio kompakt og den har stiv stel. Jeg hader at gå med en barnevogn det gynger. Det er lige før jeg ka blive helt søsyg af at gå med dem! Selvom den her stiv stel, ka man godt vugge den alligevel, jeg ka bare ik li den der op og ned fornemelse hele tiden. 

Vi havde en låne voge i 2 uger, da vores sku repareres, den ku gynge og det endte med at vi mest brugte vores klapvogn det meste af tiden eller min kærste gik med den. Vh stine

okay tusind tak for svaret

Anmeld

15. februar 2012

Nettemor

LilleLene skriver:

Dem jeg har prøvet i butikkerner kan bare ikke :/

Jamen du ved, når man "gynger" op og ned med den, altså når man holder ved styret

Ja okay. Er med hvad du mener men min  emmaljunga kan sagtens. Og faktisk er det en af svaghederne ved emmaljunga at de godt kan blive sløve i fjederne så de netop er nemme at vugge.

Og tror ikke jeg har prøvet en eneste barnevogn der ikke kan det.

Men måske dem du har prøvet i butikken har været helt nye de lige har fået hjem så de virker mere stive i det. Don't know.

Anmeld

15. februar 2012

LilleLene

nettemor skriver:

Ja okay. Er med hvad du mener men min  emmaljunga kan sagtens. Og faktisk er det en af svaghederne ved emmaljunga at de godt kan blive sløve i fjederne så de netop er nemme at vugge.

Og tror ikke jeg har prøvet en eneste barnevogn der ikke kan det.

Men måske dem du har prøvet i butikken har været helt nye de lige har fået hjem så de virker mere stive i det. Don't know.

nej det skal jeg heller ikke kunne sige

men detfor jeg har undret mig over det, fordi jeg syntes der har været så mange der var stive i stellet

Anmeld

15. februar 2012

Nettemor

LilleLene skriver:

nej det skal jeg heller ikke kunne sige

men detfor jeg har undret mig over det, fordi jeg syntes der har været så mange der var stive i stellet

Kan også være de har lavet de nye ekstra stive i det for at afhjælpe de problemer de ellers har haft ?

Anmeld

15. februar 2012

LilleLene

nettemor skriver:

Kan også være de har lavet de nye ekstra stive i det for at afhjælpe de problemer de ellers har haft ?

Det kunne være

nu har jeg ingen forstand på barnevogne såååå

Anmeld

15. februar 2012

MissTas

LilleLene skriver:

Hej piger

Jeg spørger om det her fordi, jeg VIL have en barnevogn du kan "vugge" med Fx. en trille kan der jo vugges med

Men nogle jeg kender gør nemlig det modsatte, at den skal være så stiv som mulig... De kigger meget på emmaljunga, fordi de er meget stive i det

I må gerne begrunde jeres valg

min emmaljunga kan også vugge .. synes overhovedet ikke den er stiv på nogen måder.. virkelig lækker vogn

Anmeld

15. februar 2012

lilledittemor

LilleLene skriver:

måske er det bare nogle mærkelige modeller jeg har prøvet i butikkerne så

Det er svært at vugge en tom barnevogn - der skal vægt i næste gang du kigger på vogne, så prøv at læg noget vægt i, ca. 5 kg - så er det helt anderledes

Min Emmaljunga vugger fantastisk <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.