Hvad vil i vælge (barnevogn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: skal barnevognen kunne "vugge"

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.771 visninger
23 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

LilleLene

Hej piger

Jeg spørger om det her fordi, jeg VIL have en barnevogn du kan "vugge" med Fx. en trille kan der jo vugges med

Men nogle jeg kender gør nemlig det modsatte, at den skal være så stiv som mulig... De kigger meget på emmaljunga, fordi de er meget stive i det

I må gerne begrunde jeres valg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Nattøs

Jeg ville da helt klart gerne kunne vugge med barnet, for det kan nogle gange gøre dem roligere, har jeg da oplevet ved andres børn

Anmeld

15. februar 2012

Chr-Hei

Jeg har en emmaljunga og jeg vugger ham da i søvn i den? Er super tilfreds med den

Anmeld

15. februar 2012

Nettemor

Nu spørger jeg måske dumt. Men alle barnevogne kan vel vugges? Der er jo fjedre i dem alle. Og jeg har emmaljunga og den kan da vugges. Hvis jeg da har opfattet korrekt hvad du mener med at kunne vugges..

Anmeld

15. februar 2012

LilleLene

Nattøs skriver:

Jeg ville da helt klart gerne kunne vugge med barnet, for det kan nogle gange gøre dem roligere, har jeg da oplevet ved andres børn

nemlig det tænker jeg også

Anmeld

15. februar 2012

LilleLene

Chr-Hei skriver:

Jeg har en emmaljunga og jeg vugger ham da i søvn i den? Er super tilfreds med den

nå okay  

Syntes bare det specielt var dem der var stive, da jeg var ude og "prøvekøre" barnevogne

Anmeld

15. februar 2012

babymus77

Har termin til sommer og har også købt en emmaljunga, har lige prøvet den vugger fint;-) Måske jeg misforstår?!!

Anmeld

15. februar 2012

LilleLene

nettemor skriver:

Nu spørger jeg måske dumt. Men alle barnevogne kan vel vugges? Der er jo fjedre i dem alle. Og jeg har emmaljunga og den kan da vugges. Hvis jeg da har opfattet korrekt hvad du mener med at kunne vugges..

Dem jeg har prøvet i butikkerner kan bare ikke :/

Jamen du ved, når man "gynger" op og ned med den, altså når man holder ved styret

Anmeld

15. februar 2012

LilleLene

babymus77 skriver:

Har termin til sommer og har også købt en emmaljunga, har lige prøvet den vugger fint;-) Måske jeg misforstår?!!

måske er det bare nogle mærkelige modeller jeg har prøvet i butikkerne så

Anmeld

15. februar 2012

babymus77

LilleLene skriver:

måske er det bare nogle mærkelige modeller jeg har prøvet i butikkerne så

Den jeg har er super Nice:-) Glæder mig til at tage den i brug:-) Det er i øvrigt en jungle at finde barnevogn syns jeg:-) Det er min 2 emmaljunga og har altid været yderst tilfreds!!!! Havde den første til min søn for 10 år siden:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.