Tigerspring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

lilledittemor

Jeg tror også at det er tigerspring

Da Bella havde sit fik hun problemer nogle aftener i træk - omkring samme tidspunkt. Hun ville have mad, men kunne ikke finde ud af at tage fat i sutteflasken og ville alligevel ikke have det, og blev derfor virkelig ked af det. Hun var bare ulykkelig Når jeg vuggede hende på en bestemt måde, faldt hun til ro. Hun sov så en lille halv times tid og var glad igen når hun vågnede. Første aften var den sværeste. Tredje aften var gik vi ind i soveværelset lige inden det startede.. Slukkede lyset og svøbte hende i dynen.. og vuggede hende så som hun kunne lide, og det gik meget hurtigt over

Nu er hun lige begyndt på sit 2. Tigerspring og hun vil KUN sove i mine arme. Hun vågner lige så snart jeg ligger hende fra mig. Ligesom i første spring men det er også hyggeligt

Jeg har vidunderlige uger app'en og den er fantastisk - der er også gode råd til hvad man kan gøre for at hjælpe sit barn igennem tigerspringet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

-Sigrid-

Mange tak piger, det lyder som en app jeg skal have hentet

Anmeld

15. februar 2012

-Sigrid-

Höör skriver:

Hoooold da op... Carl-Emil er kun 3750 men hun havde jo også et kg mere på fra start end ham... Men som andre beskriver det kan det sagtens være tigersprinh? Carl-Emil kan også godt græde hvis det er den forkerte der trøster ham... Mormor sov her den anden dag for at tage ham om natten ( hun ser ham hver dag ) men fisme nej han ville have sin mor ligger du ud med ud med hende? Når han er rigtig mivset uden der liiiige er logisk grund er en nøgen baby mod mors nøgne bryst et hit

Hun vejede 4600g for 2 uger siden, så det er bare et gæt Men jep, der er 2 timers forskel og 20% vægtforskel - suk

Anmeld

15. februar 2012

-Sigrid-

Ditte_Marie skriver:

Jeg tror også at det er tigerspring

Da Bella havde sit fik hun problemer nogle aftener i træk - omkring samme tidspunkt. Hun ville have mad, men kunne ikke finde ud af at tage fat i sutteflasken og ville alligevel ikke have det, og blev derfor virkelig ked af det. Hun var bare ulykkelig Når jeg vuggede hende på en bestemt måde, faldt hun til ro. Hun sov så en lille halv times tid og var glad igen når hun vågnede. Første aften var den sværeste. Tredje aften var gik vi ind i soveværelset lige inden det startede.. Slukkede lyset og svøbte hende i dynen.. og vuggede hende så som hun kunne lide, og det gik meget hurtigt over

Nu er hun lige begyndt på sit 2. Tigerspring og hun vil KUN sove i mine arme. Hun vågner lige så snart jeg ligger hende fra mig. Ligesom i første spring men det er også hyggeligt

Jeg har vidunderlige uger app'en og den er fantastisk - der er også gode råd til hvad man kan gøre for at hjælpe sit barn igennem tigerspringet.

Super 

Godt at vide at der er en ende på det  (Vi snakkede om at proppe hende op i mig igen til det var overstået)

Anmeld

15. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sådanne dage har Ida også... Men hun er kun 3 uger gammel  Håber det snart forsvinder igen

Anmeld

16. februar 2012

lilledittemor

-Sigrid- skriver:

Super 

Godt at vide at der er en ende på det  (Vi snakkede om at proppe hende op i mig igen til det var overstået)

HAHA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.