Tigerspring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.322 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

-Sigrid-

Godmorgen de damer

Jeg sgi ikke hvad der sker for min lille pige, og jeg håbede at I ville hjælpe mig?

Hun har de sidste par dage været en smule pyller. Far skulle gå rundt og vugge hende eller også hang hun i mit bryst. Og det plejer hun ikke, også selvom hun var vågen. Og inat græd hun i 3 timer, hvor far heldigvis tog hende ud i stuen så jeg kunne få lidt søvn (tak  for en fantastisk mand  .)

Agnethe bliver 4 uger gammel imorgen, er født i 40+4, har de bleer hun skal have og en meget høj vægt (hun må være omkring 5 kg tung nu).

Er det nogen som har forslag?

Knus fra en mor som er en smule forvirret (og træt  .)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Koen.

Måske hun har et appetitspring ellers ville mit bedste bud os være tigerspring

Godt farmand tager over så du får sovet

Anmeld

15. februar 2012

babymus77

Der var en herinde som skrev om en bog, jeg var inde og google den... Den beskrev hvad der skete i de forskellige uger iforhold til tigerspring;-) Jeg kan desværre ikk huske navnet på bogen ville også gerne selv ha den!!! Den var også som app til iPhone:-) Håber hun læser med:-))) du må putte når hun sover i dag!!!! Knuser

Anmeld

15. februar 2012

Koen.

babymus77 skriver:

DDeDer var en herinde som skrev om en bog, jeg var inde og google den... Den beskrev hvad der skete i de forskellige uger iforhold til tigerspring;-) Jeg kan desværre ikk huske navnet på bogen ville også gerne selv ha den!!! Den var også som app til iPhone:-) Håber hun læser med:-))) du må putte når hun sover i dag!!!! Knuser

Den hedder vidunderlige uger og er virkelig en der kan anbefales

Anmeld

15. februar 2012

babymus77

tanja. skriver:

Den hedder vidunderlige uger og er virkelig en der kan anbefales

Ja præcis tusinde tak;-) må hellere hente den med det samme:-)

Anmeld

15. februar 2012

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Godmorgen de damer

Jeg sgi ikke hvad der sker for min lille pige, og jeg håbede at I ville hjælpe mig?

Hun har de sidste par dage været en smule pyller. Far skulle gå rundt og vugge hende eller også hang hun i mit bryst. Og det plejer hun ikke, også selvom hun var vågen. Og inat græd hun i 3 timer, hvor far heldigvis tog hende ud i stuen så jeg kunne få lidt søvn (tak  for en fantastisk mand  .)

Agnethe bliver 4 uger gammel imorgen, er født i 40+4, har de bleer hun skal have og en meget høj vægt (hun må være omkring 5 kg tung nu).

Er det nogen som har forslag?

Knus fra en mor som er en smule forvirret (og træt  .)

Hoooold da op... Carl-Emil er kun 3750 men hun havde jo også et kg mere på fra start end ham... Men som andre beskriver det kan det sagtens være tigersprinh? Carl-Emil kan også godt græde hvis det er den forkerte der trøster ham... Mormor sov her den anden dag for at tage ham om natten ( hun ser ham hver dag ) men fisme nej han ville have sin mor ligger du ud med ud med hende? Når han er rigtig mivset uden der liiiige er logisk grund er en nøgen baby mod mors nøgne bryst et hit

Anmeld

15. februar 2012

modesty

Det lyder bestemt som et tigerspring. Men nu med en dreng på 4 mdr. vil jeg også sige at erfaringen har vist mig, at nogle gange har de bare dårlige dage uden at det nødvendigvis handler om ondt i maven eller bøvs eller søvn eller noget fjerde. Fuldstændig ligesom os kan de være ovenpå eller det modsatte. 

Anmeld

15. februar 2012

delimus

babymus77 skriver:

Der var en herinde som skrev om en bog, jeg var inde og google den... Den beskrev hvad der skete i de forskellige uger iforhold til tigerspring;-) Jeg kan desværre ikk huske navnet på bogen ville også gerne selv ha den!!! Den var også som app til iPhone:-) Håber hun læser med:-))) du må putte når hun sover i dag!!!! Knuser

Tak for tippet med bogen :-)

Har lige været inde og lure på den. Har nemlig en datter på 8 uger der er helt udenfor rytmen pt, så har tænkt tigerspring og er vist ikke helt usandsynligt :-)

Anmeld

15. februar 2012

babymus77

delimus skriver:

Tak for tippet med bogen :-)

Har lige været inde og lure på den. Har nemlig en datter på 8 uger der er helt udenfor rytmen pt, så har tænkt tigerspring og er vist ikke helt usandsynligt :-)

Præcis jeg henter den som app ser rigtig god ud:-))

Anmeld

15. februar 2012

delimus

babymus77 skriver:

Præcis jeg henter den som app ser rigtig god ud:-))

Må sgu hellere se at få fat i den Smartphone :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.