Bløder nu på 9 dag efter start på minipiller :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg tænker hormonindholdet er for lavt til din krop.

Normalt siger man jo, at man skal prøve i 9 uger før man konkluderer, at kroppen ikke finder ud af det.

Det har været vanvittigt besværligt for mig, at finde p-piller, der er kraftige nok efter jeg har født. Jeg har været nødt til at gå højere og højere op i hormonindhold for ikke at have blødninger konstant. Og i minipiller er indholdet jo endnu lavere.

Hvis det ikke stopper snart ville jeg tale med min læge om helt andre præventionsformer, for det er da ikke til at leve med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Jeg tænker hormonindholdet er for lavt til din krop.

Normalt siger man jo, at man skal prøve i 9 uger før man konkluderer, at kroppen ikke finder ud af det.

Det har været vanvittigt besværligt for mig, at finde p-piller, der er kraftige nok efter jeg har født. Jeg har været nødt til at gå højere og højere op i hormonindhold for ikke at have blødninger konstant. Og i minipiller er indholdet jo endnu lavere.

Hvis det ikke stopper snart ville jeg tale med min læge om helt andre præventionsformer, for det er da ikke til at leve med.

Jeg har allerede sat noget i gang med lægen ... Jeg orker ikke tanken om at skulle gå og bløde som jeg gør nu i flere uger/ måneder og så risikere at pillerne ik er de rette for mig.
Jeg har derfor valgt at få indlagt en hormonspiral ... fik taget en klamydiatest i dag (det skal man inden man får sådan en lagt ind) og fredag skal jeg så lige høre svar. Jeg regner med at jeg skal have den spiral i næste uge ... den er godt dyr ... 1200 kr men ok, den holder jo i 5 år og så bløder man jo næsten ik, så man bruger jo heller ik så mange penge på bind hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.