Bløder nu på 9 dag efter start på minipiller :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.371 visninger
11 svar
1 synes godt om
15. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg er startet på minipiller for 3 uger siden og så kom min menustration som nu har varet i 9 dage ... Det passer mig ikke helt og det virker ikke som den slutter foreløbig da blødningen endnu ikke er blevet mindre som den ellers plejer i slutningen af en periode.

Hvad er jeres erfaringer med blødning og minipiller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Rosengreen

Jeg har desværre meget dårlige erfaringer. Kom på dem 3. mdr. efter jeg havde født fordi jeg ammede og derfor ikke kunne tage almindelige P-piller.

Jeg blødte faktisk konstant syntes jeg. Jeg havde kun små pauser på et par dage og så blødte jeg igen. Det var forskelligt hvor kraftlig blødningen var, men det var ikke til at forudsige. Da det havde stået på i 2-3 mdr. måtte jeg stoppe igen  

Jeg tog dem helt reglmæssigt på klokkeslæt, men min krop kunne ikke finde ud af det.

Anmeld

15. februar 2012

LilleLene

Anonym skriver:

Jeg er startet på minipiller for 3 uger siden og så kom min menustration som nu har varet i 9 dage ... Det passer mig ikke helt og det virker ikke som den slutter foreløbig da blødningen endnu ikke er blevet mindre som den ellers plejer i slutningen af en periode.

Hvad er jeres erfaringer med blødning og minipiller?

jeg blødte i 1½ måned på minipiller

Både i mens mængde men også nogle dage kun med pletblødninger

Anmeld

15. februar 2012

Supermum

Hvor længe siden er det du har født?

Jeg startede op med minipiller mens jeg ammede, ca. 3 mnd efter fødslen, og der blødte jeg også bare KONSTANT, og tænkte, sikke da noget værre lort med de satans piller, og ringede til min læge og sagde det duede ikk, og at jeg i mellemtiden var holdt op med at amme, og spurgte om jeg ikk ku få mine p piller tilbage igen. Det fik jeg.

Men 1 mnd inde i p pillerne der fik jeg ligepludselig aura migræne, og de mente det var pga p pillerne. De blev taget fra, og jeg fik ikke flere anfald og gik heller ikk rundt med den daglige hovedpine, som jeg havde da jeg tog p pillerne. Jeg er kommet tilbage til mini pillerne, og blødte i 7 dage, da jeg startede op med dem, og har ikke blødt siden.

Det kan være at dine gravi-homoner ikke er helt ude af kroppen, og du derfor bløder lidt underligt. Tænk dig om, inden du vælger p piller...! Hvis det ikke blir bedre med mini pillerne, så prøv at overvej en spiral, pessar, p stav eller lign??

Anmeld

15. februar 2012

Anonym trådstarter

Ja men det er et pr år siden jeg har født så det kommer ik an på det. Og min læge vil ikke udskrive p piller da der er risiko for blodprop når man er blevet 35.
Jeg kan bare mærke at jeg er rigtig træt af det

Anmeld

15. februar 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

jeg blødte i 1½ måned på minipiller

Både i mens mængde men også nogle dage kun med pletblødninger

Stoppede det så efter den 1,5 månede?

Anmeld

15. februar 2012

Rebecca55

Jeg fik også mini piller efter graviditeten og jeg blødte som en anden også skriver konstant. Lægen havde glemt at fortælle mig, at en af bivirkningerne ved mini piller kan være pletblødning. Så jeg gik ret hurtigt over til p-ring. 

Anmeld

15. februar 2012

morethanperfect

Jeg blødte slet ik .. Havde ikke min mens i 2 år tror jeg .. 

Stoppede med dem , og fik det så igen .. 
Syns ik så godt om minipiller ..  

Anmeld

15. februar 2012

AnnePedersen

ja ok jeg har en helt anden oplevelse af mini piller. til at stare med blødte jeg også men det gik over. nu kører jeg en plade ud og så bløder jeg en lille smule i 3 dage. bruger kun trusseindlæg. det er bare så dejlig synes jeg. kan slet ikke klage.

Anmeld

15. februar 2012

LilleLene

Anonym skriver:

Stoppede det så efter den 1,5 månede?

hehe nej der stoppede jeg det gad jeg simpelthen ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.