Se hvad min svigermor har lavet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Fenja09

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Aldrig - jeg har planlagt en barnedåb med de vildeste (hjemmelavede)kager - det kræver bare lige et specialbygget kage-fad - og det afføder jo så, at de øvrige kage-fade skal matche til.

Det har jeg så sat manden til (han mener isolering af garagen er vigtigere - tror ikke han helt har fattet værdien af det helt rigtige kagefad...)

Hehe ja nogle gange så ved mænd ikke, hvad der virkelig er betydningsfuldt her i livet, såsom kagefade

Bortset fra det så glæder jeg mig vildt til at prøve at lave min første kage med MMF og har besluttet mig for at den skal være totalt postkasse rød - så bliver den da i hvert fald lagt mærke til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

IngenKoPåIsen

årh det er bare fint!!

Overvejer helt at begynde at hækle nu!

(bliver om lidt overmandet af trang til male mine egne billeder til børneværelset, når jeg ser en ny kreativ-tråd - og om et par timer vil jeg sikkert lave fancy kager).

Men det er godt nok flot!!

hahaha

Anmeld

14. februar 2012

Mor til Majbørn

Fenja09 skriver:

Hehe ja nogle gange så ved mænd ikke, hvad der virkelig er betydningsfuldt her i livet, såsom kagefade

Bortset fra det så glæder jeg mig vildt til at prøve at lave min første kage med MMF og har besluttet mig for at den skal være totalt postkasse rød - så bliver den da i hvert fald lagt mærke til

jeg vil lave dem her: http://www.min-mave.dk/grupper/kager/thread-172151 2.htm

Anmeld

14. februar 2012

Zafir

Gang i svigermor!!!

Anmeld

14. februar 2012

Fenja09

jeg vil lave dem her: http://www.min-mave.dk/grupper/kager/thread-172151 2.htm

Okay de er godt nok også rigtig fine

Anmeld

14. februar 2012

Fenja09

Zafir skriver:

Gang i svigermor!!!

Det må man sige ja til

Anmeld

14. februar 2012

Muffin_girl

Fenja09 skriver:

Ja, jeg har en meget kreativ og talentfuld svigermor, hvis jeg selv skal sige det  Hun har simpelthen hæklet og strikket så meget til vores lille Alberte og det er så fint, så synes da lige at jeg vil vise jer noget af det - hvis i har lyst til at se det

De første billeder er et sæt i støvet lilla, som Alberte endnu ikke kan passe. Og det billede hvor der er to af samme trøje er en til Alberte og selvfølgelig en til hendes dukke ( som hun ikke har endnu ) og de sidste billeder er af hæklede tøjdyr, samt et barnevognstæppe som jeg selv har "kreeret", men som svigermor har hæklet.

/Fenja

Nej hvor er det flot 

Anmeld

14. februar 2012

Fenja09

AalborgPigen skriver:

Nej hvor er det flot 

Tusind tak - jeg synes også det er rigtig fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.