Se hvad min svigermor har lavet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.578 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

Fenja09

Ja, jeg har en meget kreativ og talentfuld svigermor, hvis jeg selv skal sige det  Hun har simpelthen hæklet og strikket så meget til vores lille Alberte og det er så fint, så synes da lige at jeg vil vise jer noget af det - hvis i har lyst til at se det

De første billeder er et sæt i støvet lilla, som Alberte endnu ikke kan passe. Og det billede hvor der er to af samme trøje er en til Alberte og selvfølgelig en til hendes dukke ( som hun ikke har endnu ) og de sidste billeder er af hæklede tøjdyr, samt et barnevognstæppe som jeg selv har "kreeret", men som svigermor har hæklet.

/Fenja

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Chris86

Er helt vild med de tøjdyr! Hun er da lidt sej til det der

Anmeld

14. februar 2012

Hougaard92

hvor er det bare nogle fine ting din svigermor har lavet

Anmeld

14. februar 2012

projekt-ønskebarn

Elsker det, især tøjdyrene, dem kunne hun tjene mange penge på 

Anmeld

14. februar 2012

Mor til Majbørn

årh det er bare fint!!

Overvejer helt at begynde at hækle nu!

(bliver om lidt overmandet af trang til male mine egne billeder til børneværelset, når jeg ser en ny kreativ-tråd - og om et par timer vil jeg sikkert lave fancy kager).

Men det er godt nok flot!!

Anmeld

14. februar 2012

Fenja09

Chris86 skriver:

Er helt vild med de tøjdyr! Hun er da lidt sej til det der

Ja, hun er faktisk ret god til det og mange tak

Anmeld

14. februar 2012

Fenja09

JuliaHougaard92 skriver:

hvor er det bare nogle fine ting din svigermor har lavet

Mange tak, de pynter også rigtig fint inde på Albertes værelse

Anmeld

14. februar 2012

Fenja09

projekt-ønskebarn skriver:

Elsker det, især tøjdyrene, dem kunne hun tjene mange penge på 

Det har jeg faktisk sagt det til hende, men hun siger at så går det sjove af det og det kan hun jo have helt ret i

Og mange tak for rosen!

Anmeld

14. februar 2012

Fenja09

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

årh det er bare fint!!

Overvejer helt at begynde at hækle nu!

(bliver om lidt overmandet af trang til male mine egne billeder til børneværelset, når jeg ser en ny kreativ-tråd - og om et par timer vil jeg sikkert lave fancy kager).

Men det er godt nok flot!!

Det værste er faktisk at jeg hækler selv hehe men jeg har slet ikke tid eller overskud til at få gjort noget ved det nu og desuden så er svigermor også langt bedre til det

Jeg maler selv og det er bare skønt at kunne sætte sit eget præg på hjemmet, men det tager tid

Og ja jeg skal selv i gang med at lære at lave de flotte kager folk sætte billeder ind af herinde - så jeg ved godt hvad du mener hehe

Hvornår stopper det?

Anmeld

14. februar 2012

Mor til Majbørn

Fenja09 skriver:

Det værste er faktisk at jeg hækler selv hehe men jeg har slet ikke tid eller overskud til at få gjort noget ved det nu og desuden så er svigermor også langt bedre til det

Jeg maler selv og det er bare skønt at kunne sætte sit eget præg på hjemmet, men det tager tid

Og ja jeg skal selv i gang med at lære at lave de flotte kager folk sætte billeder ind af herinde - så jeg ved godt hvad du mener hehe

Hvornår stopper det?

Aldrig - jeg har planlagt en barnedåb med de vildeste (hjemmelavede)kager - det kræver bare lige et specialbygget kage-fad - og det afføder jo så, at de øvrige kage-fade skal matche til.

Det har jeg så sat manden til (han mener isolering af garagen er vigtigere - tror ikke han helt har fattet værdien af det helt rigtige kagefad...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.