Har jeres børns flyverdragt levet op til jeres forventninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Mette.

Angelspot skriver:

Mangler også MOLO som er helt fantastisk

Godt at høre vi ikke er eneste som synes de lever op til forventningerner.

Vi støtter dem hvertfald helt klart næste år også. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Camillago

Har kun prøvet Molo de sidste to vintre, det har været aktuelt med flyverdragt, og vi tør ikke prøve noget andet, for vi er SÅ tilfredse!

Anmeld

14. februar 2012

IngenKoPåIsen

Jeg havde en fra fairtail.. (www.fairtail.dk) og den har været helt fantastisk! Ligeså god som den idaT OG Reima vi har haft de sidste to år  Topkarakter til den!!

Anmeld

14. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

A.S. skriver:

Hej mødre

Nu har vi vist fået gennemtestet vores børns flyverdragter i alskens vejr denne vinter.

Hvilken flyverdragt havde I og levede den op til forventningerne?

Har den holdt jeres børn VARME og TØRRE? osv osv osv...!

Jeg selv har haft en brugt Reima til min datter, den har da været fin nok, men de helt kolde dage, har hun skullet have en uldstriktrøje indenunder for at blive holdt ordentlig varm.
Jeg er allerede nu gået på tilbudsjagt til næste sæson - man kan jo spare en del penge, og tænker om jeg måske skulle prøve en fra Danefæ??

)#(#&#%/!?=&¤
havde skrevet en masse andre mærker også, for at nå så bredt som muligt, men de er ikke kommet med...
Uddyb gerne alligevel, selvom jeres mærke ikke er nævnt..

vi altid kørt med didriksons herhjemme i alt, men i år prøved vi en tth i flyverdragt og alt andet igen didriksons..

Vi har intet negativt at sige om tth, trods rutsjeture på muddred bakker - is og sne har der intet været. End ikke efter lang tids leg i tøsne er han våd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.