Har jeres børns flyverdragt levet op til jeres forventninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har jeres børns flyverdragt levet op til jeres forventninger??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.043 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

Sommersko

Hej mødre

Nu har vi vist fået gennemtestet vores børns flyverdragter i alskens vejr denne vinter.

Hvilken flyverdragt havde I og levede den op til forventningerne?

Har den holdt jeres børn VARME og TØRRE? osv osv osv...!

Jeg selv har haft en brugt Reima til min datter, den har da været fin nok, men de helt kolde dage, har hun skullet have en uldstriktrøje indenunder for at blive holdt ordentlig varm.
Jeg er allerede nu gået på tilbudsjagt til næste sæson - man kan jo spare en del penge, og tænker om jeg måske skulle prøve en fra Danefæ??

)#(#&#%/!?=&¤
havde skrevet en masse andre mærker også, for at nå så bredt som muligt, men de er ikke kommet med...
Uddyb gerne alligevel, selvom jeres mærke ikke er nævnt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

LR85

Har ikke købt så 'fine mærker' som dem du foreslår.

har købt den der blev nummer 3 (ud a 10) i test for nogen måneder siden, fra H&M til 399.

Den er virkelig god, overhoved ikke slidt endnu og virker som om han holder varmen godt i den.

5 ud a 5 stjerner til den

Anmeld

14. februar 2012

Sommersko

)#(#&#%/!?=&¤

havde skrevet en masse andre mærker også, for at nå så bredt som muligt, men de er ikke kommet med...

Uddyb gerne alligevel, selvom jeres mærke ikke er nævnt..

Anmeld

14. februar 2012

Mette.

A.S. skriver:

Hej mødre

Nu har vi vist fået gennemtestet vores børns flyverdragter i alskens vejr denne vinter.

Jeg selv har haft en brugt Reima til min datter, den har da været fin nok, men de helt kolde dage, har hun skullet have en uldstriktrøje indenunder for at blive holdt ordentlig varm.
Jeg er allerede nu gået på tilbudsjagt til næste sæson - man kan jo spare en del penge, og tænker om jeg måske skulle prøve en fra Danefæ??

Jeg mangler MOLO, som vi har.

Vi har haft den to år i træk, og Emilie er tør og varm altid uanset hvor koldt det har været. HUn er ellers et barn som nemt fryser, så vi er meget tilfredse. Ydermere kan den tumbles, hvilket er en fordel, så den hurtig er klar igen efter vask.

Anmeld

14. februar 2012

Sommersko

louiseandersen85 skriver:

Har ikke købt så 'fine mærker' som dem du foreslår.

har købt den der blev nummer 3 (ud a 10) i test for nogen måneder siden, fra H&M til 399.

Den er virkelig god, overhoved ikke slidt endnu og virker som om han holder varmen godt i den.

5 ud a 5 stjerner til den

nej der er sket en fejl, havde nok 15-20 forskellige mærker man kunne vælge, men de er ikke kommet med.

Anmeld

14. februar 2012

LR85

A.S. skriver:

nej der er sket en fejl, havde nok 15-20 forskellige mærker man kunne vælge, men de er ikke kommet med.

nå, ej hvor irriternede.

Men ja, flverdragten fra H&M har virkelig været god og billig.

gad ikke give så meget for en flyverdragt der alligevel kun klarede sig NOGENLUNDE i en test

Anmeld

14. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
A.S. skriver:

Hej mødre

Min datter havde en næsten ubrugt Hummel, og den har fungeret upåklageligt indtil for et par uger siden, hvor den desværre blev for lille i løbet af natten (hun må være vokset helt vildt i løbet af ingen tid).

Nu har hun en fra Kvickly, da jeg ikke syntes, jeg kunne finde pengene til at gå ud og købe en ny kvalitets flyverdragt, som kun skulle bruges i en måned eller to. 

Jeg må sige, jeg er meget positivt overrasket over den, da den holder hende lige så tør og varm, som den fra Hummel gjorde.

Anmeld

14. februar 2012

Plysbjørnen

Vi har Alpine Flyverdragter fra Bilka, og jeg synes de har klaret det fint... Bedst ville det have været hvis børnehaven rent faktisk gad at tage bukserne ud over støvlerne for børnene, men det gør de ikke, så det har givet lidt vådt tøj men ikke fordi flyverdragten har været gennem blødt....

Anmeld

14. februar 2012

Angelspot

Mette. skriver:

Jeg mangler MOLO, som vi har.

Vi har haft den to år i træk, og Emilie er tør og varm altid uanset hvor koldt det har været. HUn er ellers et barn som nemt fryser, så vi er meget tilfredse. Ydermere kan den tumbles, hvilket er en fordel, så den hurtig er klar igen efter vask.

Mangler også MOLO som er helt fantastisk

Anmeld

14. februar 2012

Sommersko

UPDATE
har lavet en ny tråd med flere valgmuligheder :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.